c_300_250_16777215_10_images_62340.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس درخطبه پیش از نماز جمعه 25 فروردین ماه، با دعوت مردم به پایبندی و استقامت دینی گفت: خداوند تبارک و تعالی دین اسلام و قرآن را چراغ راه هدایت بشریت برای رستگاری قرار داده و برمومنین و ایمان آورندگان است که در پایبندی به احکام و دستورات الهی در هر شرایطی ثابت قدم باشند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس ،آخوند عبدالباسط نوری زاد افزود: ثبات قدم دراجرای قوانین، احکام و رعایت اخلاق اسلامی باید هم درعقیده و هم در عمل باشد و منافع دنیوی و شخصی نباید در اراده شما مسلمین  خدشه ای وارد کند.
ایشان با بیان روایاتی از مبارزات، مشقات و استقامت دینی اصحاب رسول اکرم (ص)در صدر اسلام گفت: همه پیامبران، خلفای صدر اسلام و اصحاب کرام پیامبر اکرم (ص) نیزدر کمال قاطعیت و شجاعت و غلبه بر نفس خود بر اجرای احکام الهی حتی در برابر نزدیک ترین اشخاص خود  پایبند به شریعت بوده اند.
خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار داشت: پایبندی به احکام شریعت در نزد حضرت عمر (رض) درحدی بود که در اقدامی بی سابقه و تاریخی از خطای فرزند خود نیز چشم پوشی نکردند و درحضور صحابه فرزندش را محاکمه و حکم صادره را خود اجرا کردند.
آخوند عبدالباسط نوری زاد افزود: حضرت عثمان (رض) نیز برای حمایت و تجهیز سپاه اسلام تمام اموال و دارایی خود را در راه خدا انفاق کردند، که این عمل ایشان نمونه ای از غلبه بر وسوسه های شیطانی و استقامت در ایمان به خدای تبارک و تعالی است.         
ایشان در جمع بندی بیانات خود اظهار داشتند : خداوند متعال برای تربیت انسان همواره او را در امتحان قرار می دهد و با امور مختلفی او را می آزماید و اینگونه نیست که امتحانات الهی همیشه بوسیله حوادث سخت و ناگوار باشد بلکه با سختی ها و گاه با نعمت ها و آسایش ها ایمان آنان را مورد آزمایش قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر