c_300_250_16777215_10_images_602712.jpg

ترکمن سسی - در پی اعلام اسامی شورای اصلاح طلبان شهرستان آق قلا و برخی از شهرهای ترکمن صحرا از طرف شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ؛ مجمع همدلان  توسعه استان گلستان به عنوان تشکل حزبی در ترکمن صحرا و استان بیانیه ای صادر نموده است.

متن این بیانیه که از طرف دبیر مجمع همدلان توسعه گلستان به این پایگاه خبری ارسال شده به این شرح می باشد:


 بدینوسیله به استحضار می رساند ؛
در خصوص لیست شورای اصلاح طلبان آق قلا  که توسط شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان اعلام گردیده؛ اشعار می دارد با آن که در لیست قبلی در بین سه نفر که آقایان آغیل و شیخ ویسی  و رادمهر بوده اند. اما، به یکباره، در لیست دوم، متاسفانه با حذف نام مهندس رادمهر؛ آقایان حکیم کوچکی از گنبد و روح ا... کلانتری از گرگان با دو نفر قبلی به لیست  آق قلا اضافه شده اند !!!.. همچنین به لیست بقیه شهرهای ترکمن صحرا، نیز ایراد وارد است.

*  این اقدام شورای اصلاح طلبان استان گلستان بیش از آنکه نشانی از تدبیر و درایت و تزریق امید به اهالی آق قلا و دیگر شهرهای ترکمن نشین باشد؛ به  سناریویی فوق العاده وحدت شکن و تشنج آفرین شباهت دارد. چرا که این رفتار و تصمیم شتابزده هیچ توجیه منطقی در آستانه ی تولیت ستاد روحانی در استان گلستان توسط مهندس درازگیسو ندارد. آیا کسانی می خواهند برخلاف ابلاغ ستاد مرکزی دکتر روحانی به نماینده ی ایشان پشت کرده؛ خودسرانه مدیریت ستاد را اینگونه بدست بگیرند؟!!!

*وانگهی مهندس رادمهر همان کسی است که با اقبال ترکمنان شهرستان آق قلا و مردم شریف شهرستان گرگان تا پای رفتن به مجلس رای قاطعی بدست آورده است.  او که اینک با پشتوانه ی قوی مردمی  و پایگاه اصلاح طلبی پای در رکاب ستاد دکتر روحانی نهاده است؛ سزاوار است که نادیده گرفته شود؟!!! زهی خیال باطل.

*چرا که مردم ترکمن مهندس رادمهر  را نادیده نخواهند گرفت و با رای ایشان هم پیمان خواهند شد.
  مهندس رادمهر همان کسی است که صادقانه در دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی، فریاد اصلاح طلبی سر  داد، آیا سزاوار است که او را خط  بزنند و دیگران که با ادعای اصلاح طلبی وارد شورای سیاستگذاری اصلاح طبان می شوند و همچنین برخی از مدعیان اصلاح طلبی که فقط نام اصلاح طلب را به یدک می کشند، در واقع آنان که "فرصت طلبانی" بیش نیستند و به دنبال منافع و مطامع خویش در میان اصلاحات،  پرسه می زنند بهایی کذایی داده شود...همان هایی که  به دنبال رسیدن به آمال و آرزوهای خود هستند، نه به دنبال تحقق آرمان های مردم صاف و صادق ورنج کشیده منطقه!..
*در اینجا اعلام می داریم که مردم  شریف استان گلستان، خصوصأ  مردم عزیز ترکمن صحرا، خیلی بهتر می دانند که بعد از انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهندس عبدالغفار رادمهر ، شب و روز تلاش بی وقفه ای داشته حتی  با فدا نمودن زندگی شخصی خود  برای رسیدن به اهداف متعالی اصلاحات و ترکمن صحرا، پاپس نکشیده است. و همیشه در تمام صحنه های سیاسی حضور پررنگی داشته اند.  
* لذا قاطعانه اعلام می کنیم که مطمئن باشید مهندس  رادمهر از صحنه سیاسی منطقه حذف نخواهد شد، و تا زمانی که اندیشه اصلاحات در سر داریم ، نمی گذاریم فرصت طلبان، سایه شان بر سر ترکمن صحرا سایه افکند. و مزورانه در گاه انتخابات با ظهور خائنانه، برای مقاصد شخصی کیسه بدوزند و  محصول رنج و زحمت صحرا را به یغما ببرند.

*مجمع همدلان توسعه گلستان با اعتقاد راسخ به موجودیت سیاسی کشور، در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی، با پیگیری قاطعانه از مطالبات اصلاح طلبانه منطقه و ترکمن صحرا دفاع خواهد نمود... آینده، همه چیز را مشخص خواهد نمود...

*در خاتمه،  از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان، مجدانه  درخواست داریم تا در تصمیم خود تجدید نظر نمایند وگرنه مسئولیت هرگونه اخلال و ریزش آرای دکتر روحانی در شهرستان آق قلا و ترکمن صحرا بر رقبه ی آنان خواهد بود.

شورای مرکزی  مجمع همدلان توسعه گلستان -25 فروردین 1396


خاطر نشان می گردد دبیر مجمع همدلان توسعه گلستان مهندس عبدالغفار رادمهر می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر