c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000plkopppp00000.jpg

ترکمن سسی-شغل نمايندگي مجلس کار بسيار سخت و دشواري است و حيطه ي کاري بسيار گسترده اي دارد چرا که غير از پيگيري مشکلات حوزه ي انتخابيه خويش،مسئول قانون گذاري و رسيدگي به مشکلات جاي جاي کشور نيز مي باشند.

 

اين وسعت کار باعث مي شود تا يک شخص به عنوان نماينده مردم نتواند به تمام مشکلات و مسائل رسيدگي کند به همين خاطر قانون به نماينده مجلس اجازه داده تا مشاوريني از کارمندان دولتي براي خود برگزينند تا يار نماينده مجلس باشند،به همين خاطر انتخاب هر چه زودتر مشاوران براي يک نماينده مجلس ضروري مي باشد،حال به بررسي وي‍ژگي هاي يک مشاور خوب مي پردازيم.

 

کارشناس بودن و قابل اعتماد بودن يک مشاور از ويژگي هاي مهم مي باشد چرا که جايگاه نمايندگي مجلس جايگاه مهم و پر نفوذي مي باشد،حال مشاور يک نماينده بودن نيز مي تواند ابزار مهمي باشد که اگر در اختيار افراد سودجو قرار بگيرد،بدون شک مخرب خواهد بود و مي تواند جايگاه و شخصيت يک نماينده را زير سوال ببرد.

 

از وي‍ژگي هاي مهم يک مشاور خوب مي توان به نبوغ او اشاره کرد،بدون شک تنها قابل اعتماد بودن نمي تواند ملاک کافي براي انتخاب يک مشاور باشد و بايد يک مشاور،جزوي از نابغه ترين افراد يک جامعه باشد که داراي ضريب هوشي و قدرت تصميم گيري بالايي مي باشد چرا که هر کدام از آنها قرار است در جايگاه نماينده ي منتخب مردم مسئول پيگيري و حل مشکلات مردم باشند و بدون شک بايد با مسئولين تراز اول استاني برخورد داشته باشند که نبوغ آنها نه تنها براي خود بلکه براي نماينده مجلس و مردم منطقه نيز شخصيت خواهد داد.

 

بدون شک هر منطقه اي پتانسيل هايي براي رشد دارا مي باشد،يک نماينده مجلس با شناسايي اين پتانسيل ها بايد مشاوريني انتخاب کند که متخصص ترين افراد براي شکوفايي و رشد اين پتانسيل ها باشند و خود تنها با مديريت اين افراد و گرفتن اطلاعات از آنها زمينه هاي رشد حوزه ي انتخابيه را فراهم کنند،بدون شک انتخاب افراد متخصص و استفاده صحيح از آنها در حيطه تخصصشان،از وي‍ژگي هاي يک نماينده مجلس خوب مي باشد.

 

در کنار تخصص،نبوغ و قابل اعتماد بودن يک مشاور،ويژگي هاي ديگري وجود دارد هم چون خستگي ناپذيري يک مشاور در پيگيري مشکلات که از دلسوزي و وظيفه شناسي وي نشات مي گيرد که باعث مي شود امور محوله را با جديت هرچه تمام تر و با تمام توان خود رسيدگي کند.

 

حال با اين تفاسير انتظار مي رود تا نماينده مردم غرب گلستان که به اهميت مشاورين واقف مي باشند،هر چه زودتر بهترين مشاورين را براي خود انتخاب کرده تا هم به مردم منطقه اثبات کنند که ملاک انتخاب وی بر اساس شايسته سالاريست و همچنين براي حل مشکلات منطقه به صورت يک تيم قوي گام بزرگي بردارند.

به اميد داشتن ايران،استان و منطقه اي آباد

حبيب الله ايري

دیدگاه‌ها  

+2 #1 مهمان 1395-07-04 12:55
البته از نورقلی پور دوست داشتنی انتظار داریم مواظب باشداین مشاورین خدای نکرده نقش دلال ویامترسک رابازی نکنند
نقل قول کردن
0 #2 یونس 1395-07-04 13:06
با سلام خدمت نماینده محترم
با سلام
احتراماً اگر شما یک کار در دوران نماینگی خودت انجام بدی و موفق باشی بدون که برای کل دوره مجلست کافیه و اون هم پیگیری و تعیین تکلیف زندانیان ایرانی در ترکمنستان است .
زندانیان مظلومی که بسیار نیاز به رسیدگی و توجه دارند
موفق باشید
نقل قول کردن
0 #3 kerim 1395-07-04 17:20
عرض سلام به مخاطبین محترم. دوستان نماینده طبق شنیده ها تشنه پست مقام بوده اند که به نوبت در تمامی ارگان های ذیربط نماینده حالا چه دفترمردمی وچه مشاوری اقوام درجه یک را انتخاب کرده اند حالا چه بسا افراد منتخب سواد سیاسی و مدیریتی دارند یا نه!!!!!
نقل قول کردن
+1 #4 بندرچی 1395-07-04 23:10
به نظر من مهندس جلال ایری بهترین گزینه برای مشاوری هستش با توجه به تخصص و تجربه کاری وی
نقل قول کردن
0 #5 حرف حق 1395-07-05 20:38
سلام بنده بارها شاهد هستم که فردی که غیر بومی بندر ترکمن وگمیشان است بعنوان مشاور نورقلی پور به سازمان ما مراجعه می کند و حتی حاضر نیست از نظرات کارشناسی ما استفاده کنید تا در انتقال مطالب بتواند حداقل امانتداری کند نمیدانم این فرد دنبال چی است اگر نیت خیر است قایم موشک بازی در اداره چرا
نقل قول کردن
+1 #6 حبيب 1395-07-06 08:50
به نقل از حرف حق:
سلام بنده بارها شاهد هستم که فردی که غیر بومی بندر ترکمن وگمیشان است بعنوان مشاور نورقلی پور به سازمان ما مراجعه می کند و حتی حاضر نیست از نظرات کارشناسی ما استفاده کنید تا در انتقال مطالب بتواند حداقل امانتداری کند نمیدانم این فرد دنبال چی است اگر نیت خیر است قایم موشک بازی در اداره چرا

سلام بهتره اسم و اداره مربوطه رو درج کنيد تا جلوي چنين افرادي گرفته شود و نواقص برطرف شود
نقل قول کردن
-2 #7 بندرچی 1395-07-06 19:28
خطاب به جناب حبیب خان
وای به حال کسی که از هیچ چی خبر نداره و تو خواب غفلت به سر میبره. ...شما تو تیم نورقلی چکار میکنی؟ که خبر نداری و میگی که اسم و اداره مربوطه را درج کن میگی. !!!!این نشانه بی برنامه گی و ضعف مدیریت شماهاست. پشت پرده کسان دیگری مدیریت میکنند و امثال شما حبیب خان از هیچ چیز خبر ندارین :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر