c_300_250_16777215_10_images_947_22854.jpeg

 

ترکمن سسی -عبدالرسول جوادی بالاجاده - گلستان سرشار از نیروهای بالقوه کارآمد، متخصص،متعهد در رشته ها و حوزه های مختلف مدیریتی کشور است ،
این توانمندیها و ظرفیت‌های بالقوه گلستان موجب شد تا در دولت‌های مختلف با گرایش های اصلاح طلبی و اصولگرایی،سهمی در دولت و کابینه داشته باشد‌.

 

بدور از هر گونه گرایش قومیتی، جریانی و حزبی،گلستان دارای ظرفیت‌های نیروی انسانی بسیاری است که شناسایی این ظرفیت‌ها،بروز و ظهور آن و البته حمایت‌های موثرین در انتخاب مدیران کشوری چون نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند این ظرفیت‌ها را بکار گرفته و در سطح ملی کرسی از آن گلستان داشته باشند .

متکی،احمدی،صالحی،عباسی،ساور،امامی،صابری،حجتی،صادقلو،مازنی،خاندوزی،و...بسیاری دیگر از نیروهای گلستانی با گرایش های سیاسی خود شرایط خدمت در سطح ملی را دارا شدند و به یقین استفاده از ظرفیت‌های توانمند انسانی متخصص و متعهد گلستانی می‌تواند بسترهای رشد،پیشرفت و بالندگی استان را با حمایتهای دولتمندان و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی،کشاورزی،گردشگری و فرهنگی استان نقش آفرینی نمایند و عاملی موثر برای توسعه استان باشند .

در دولت چهاردهم با راهبرد رئیس جمهور محترم که شاخص های تخصص و تعهد را برای انتخاب مدیران ارشد اولویت گذاشتند،نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان با اجماع و وفاق و یکدلی می‌توانند ظرفیتهای نیروی انسانی گلستان را در حوزه های مختلف مدیریتی در کابینه دولت چهاردهم معرفی و با حمایت‌های خود سهمی از کابینه را به گلستان اختصاص دهند .

گلستان که در مشارکت سیاسی سهمی در خور توجه در سطح کشور داشته است شایسته و زیبنده آن است که سهم مناسبی در سبد انتخاب کابینه دولت چهاردهم داشته باشد.

در این مسیر و مطالبه مردم گلستان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ولی فقیه و فعالان سیاسی همسو و همگرا با دولت می‌توانند نقش مهمی را برای توسعه استان گلستان ایفا نمایند و شایستگان در حوزه های مختلف مدیریتی را برای تصدی مسئولیت دستگاه ملی و کشور حتی وزارتخانه ها معرفی نمایند .

حال وقت وفاق و یکدلی و همصدایی برای توسعه،پیشرفت و بالندگی استان گلستان است !

انتظار است در این مسیر اثرگذار در توسعه استان همه ارکان موثر بسیج شوند و بهترین ها ،متعهدترین ها، متخصص ترین ها را به دولت چهاردهم معرفی نمایند .

باشد که سهم گلستان در سبد انتخاب کابینه دولت چهاردهم رنگین باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر