c_300_250_16777215_10_images_23008.jpg



ترکمن سسی - بهرام جرجانی - بار دیگر به موسم انتخابات نزدیک شدیم و تنور انتخابات با فعالیت کاندیداها و فعالین عرصه سیاسی و اجتماعی در حال گرم شدن است و هرچه بیشتر به اسفندماه نزدیک شویم شور و حرارت انتخابات را بیشتر حس خواهیم کرد.


وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا


هر انتخاباتی‌ برای‌ ملت‌ ما و فضای‌ عمومی‌ کشور مانند‌ نسیمی‌ است‌ که‌ فضا را تغییر داده و عطرآگین می سازد و هوای‌ تازه‌ای‌ در فضای‌ کشور به‌ وجود می‌آورد و امیدهای‌ تازه‌ای‌ در دل‌ها زنده میکند.

در این بین آنچه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است، تلاش و حفظ سلامت و امنیت انتخابات و  دوری از ایجاد هرگونه شائبه حمایت از کاندیدایی خاص، همچنین تلاش در  راه صیانت آرای مردم و مبنا قرار دادن قانون در تمامی فرآیندهای انتخاباتی ‌و تاکید بر سرلوحه قراردادن قانون توسط تمامی دست اندرکاران انتخابات است و در مقابل وظیفه ما مردم نیز حضور حداکثری در پای صندوق های رای و مشارکت در این امر می باشد.


به عنوان یک فعال عرصه اجتماعی و فضای مجازی از تمام  هم استانی های عزیزم خواهشمندم در این انتخابات نیز بسان انتخابات گذشته حضوری پرشور داشته و وحدت واقعی ایران اسلامی را باری دیگر به جهانیان نشان دهند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر