c_300_250_16777215_10_images_22779.jpg



ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ای گلستانی در یادداشتی نوشت: عزم و جهادی همه جانبه برای یک مطالبه ملی،عامل اصل احیای خلیج گرگان شد.


در روزهای اخیر خبرهای خوش تلاش برای احیای خلیج گرگان فضای استان گلستان و بالاتر از آن ایران اسلامی را امید وار و خوشنود ساخت.

اقدامی که از یک عزم ملی و جهادی همه جانبه و تعاملی همگرای همه آنهاییکه دل در گروه تحول و توسعه استان گلستان دارد حکایت دارد و حاصله ای از اتحاد و انسجام اسلامی همه مدیران و مسئولان در دولت و مجلس شورای اسلامی دارد.

خلیج گرگان که افق آینده توسعه ای استان گلستان به آن دوخته شده است و عاملی برای حرکت و تحول بنیادی در گردشگری و تجارت دریایی دارد.

خلیج گرگان که در پی بی تدبیریها و بی توجهی مسئولان اجرایی استان به روزگار ناخوشی درآمد و بخش قابل توجهی به خشکی درآمد و زیست بوم طبیعی منطقه را دستخوش حوادث ناخوش تبدیل کرد و موجب بروز مشکلاتی در حوزه محیط زیست و اقتصاد دریایی منطقه شده است.
با تلاش و اهتمام مدیران دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوباره به حرکت در آمد و امیدهای احیای کامل را با ورود و فعالیت تجهیزات لایروبی زنده کرد.


این اقدام ارزنده و تحسین گر می‌تواند مبنای وحدت ،اتحاد و انسجام همه دست اندرکاران ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان از استاندار و مدیران دستگاههای مرتبط اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه توجه خاص دولتمندان گلستانی نقش آفرین این میدان جهادی امید افرین بوده است ،قرار گیرد و میتوانند با این عزم و اهتمام سایر پروژه های ملی استان چون پتروشیمی و صنایع بزرگ را هم به پیش ببرند.

در این مسیر توجه،پیگیری و اهتمام  ریاست محترم جمهور و وزاری اقتصاد ،میراث فرهنگی و گردشگری، معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار گلستان و بویژه مجمع نمایندگان مجلس شایسته تحسین و تقدیر است.


ملت بزرگ گلستان امیدوارانه به انسجام و تلاشهای همه ارکان نظام در پیگیری و مطالبه گری دست اندرکاران و با بهره گیری مناسب از ظرفیت منابع غنی انسانی گلستانی در مراکز و مسندهای اجرایی و تصمیم سازی چشم دوختند و انتظار خبرهای خوش خدمت در راستای تحقق مطالبات بحق مردم گلستان در طرحهای بزرگی چون پتروشیمی و ورود صنابع بزرگ ، گردشگری در استان گلستان می باشند.

یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-24_09-07-38.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر