c_300_250_16777215_10_images_22561.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - مرحله دوم آزمون انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور به مرحله پایانی رسید در غرب استان گلستان ۸۰ نفر شرکت کردند .


فراوانی شرکت کنندگان و رنگارنگی سیاسی و شرکت کنندگان دو برجستگی و ویژگی این دوره از نتخابات غرب استان گلستان است.
لیست ۸۰ نفره شرکت کنندگان در مرحله ثبت نام نهایی از ۱۳۲ شرکت کننده پیش ثبت نام نشان از دغدغه مندی برای منطقه غرب دارد و حکایت از آن دارد که ضرورت‌های توسعه ای و تلاش برای پیشرفت در مقابل محرومیت مشهود منطقه که شاید دلالت بر کم توجهی مسئولان در دولت‌های پیشین تا کنون دارد .
  محرومیت منطقه با تلاش‌هایی که در هر دوره از مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مجلس غرب استان صورت گرفت همچنان عمق بسیار دارد.نتوانست رشد متوازن را با توجه به این همه ظرفیت‌های موجود طبیعی و انسانی داشته باشد .
به عنوان یک دغدغه منطقه ای،عده ای را پای در میدان رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم کشاند تا در صورت تایید و انتخاب به برنامه های توسعه ای در غرب غباری از محرومیت را بزدایند .
از این باب هر دوره از انتخابات شاهد حضور چهره های متفاوت در انتخابات مجلس می باشیم.
رنگارنگی شرکت کنندگان در این دوره تداعی از ناگفته های سیاسی دارد .
حضور پر رنگ نمایندگان ادوار که با استفاده از ظرفیت ارتباطات پیشین سعی در کسب اعتماد دوباره مردم بخود می باشند، تا آنهاییکه که در دوره های پیشین تجربه شرکت در این آزمون را داشته و گاها هم ورودشان به شرایط خاص سیاسی و اجتماعی منطقه نمودهای هم داشته و نامی را در کردند و آرایی قابل توجه به سبد اعتمادی خود داشتند هم نمایان  است که برجسته ترین آنها "میر کریمی ، سردار زاده، کلته، خورشیدی،بابایی ،نظر نژاد، حجازی، کرداری، رجب آبادی، حاجی ایری، شهریاری و بخشی و....
طنز سیاسی رنگهای روشن حضور خانوادگی در لیست ۸۰ نفره هم خود معنایی بسیار دارد،که احتمالات مراحل نهایی تایید را پیش بینی کردند.و در اندیشه این که اگر این نشد آن شود در میدان آمدند و حتی همراهان دوران پیشین نمایندگان هم در این دوره به رقابت آمدند.
این رنگارنگی با هزار رنگ پاییز طبیعت بسیار عجین است که شاید بادهای تند پاییزی این  رنگ‌های زیبا را تا زمستان نگه ندارد .
در این میان احزاب و تشکل‌ها سیاسی چون گذشته به میدان آمدند و در پی یارگیری های سیاسی و انتخاب همسویان جریانی و حزبی برای معرفی کاندید مورد حمایت می باشند .
حال باید دید در آزمون نهایی انتخابات مجلس دوازدهم غرب استان گلستان چه کسانی تایید و در میدان رقابت می مانند.
و اعتماد مردم منطقه غرب استان به کدام یک از کاندیدهای شرکت کننده اقبال نشان خواهد داد .
انشالله با حضوری پر رنگ و پر شور البته با شعور بالای سیاسی و انتخابی شایسته در توسعه و پیشرفت غرب محروم گامی برداشته شود
یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ای استان گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر