c_300_250_16777215_10_images_noooorr.jpg

ترکمن سسی :در مطلب ذیل از طریق یکی از کاربران سایت برای ترکمن سسی ارسال شده است ،در زمینه برخی از حاشیه های ایجاد شده در زمینه انتخابات مجلس خبرگان در بین ترکمنها مطالبی بیان شده است .

دیروز در یکی از گروههای ترکمن مطلبی را درباره انتخابات مجلس خبرگان دیدم.
البته قبل از این هم در برخی از سایت ها اخباری در زمینه حضور برخی از آخوندهای ترکمن در انتخابات خبرگان شنیده بودم.من به عنوان یک ترکمن آرزو می کنم که بالاخره زمانی برسد که ما هم در مجلس خبرگان  یکی از جایگاهها را بگیریم.
اما در مطلبی که دیروز دیدم بحثی مطرح شده بود که بنظر من اصلا درست نبود.بحث این بود که شاید وقت آن شده است که ترکمنها در انتخابات خبرگان از آیت الله نورمفیدی عبور کنند.
من نمی دانم افرادی که این مطلب را منتشر می کنند دنبال چه چیزی هستند؟اما این را می دانم که این افراد دنبال منفعت ما ترکمنها نیستند و فقط دارند عقده های شخصی خود را خالی می کنند.قبل از این که قلم به دست بگیرم و این مطلب را بنویسم با یکی از فعالان ترکمن ساکن گنبد صحبت کردم .او می گفت در بین ما ترکمنها فقط دو یا سه نفر هستند که بدنبال این بحث هستند.از این فعال سوال کردم آیا این افراد واقعا دنبال این هستند که بالاخره یک کاندید ترکمن را به مجلس خبرگان را بفرستند؟
وی گفت:افرادی که بدنبال این جریان هستند هدف اول خود را تخریب نماینده ولی فقیه در گلستان گذاشته اند و برای آنها کاندید ترکمن اصلا مهم نیست .این فعال گنبدی می گفت این افراد فکر می کنند آیت الله نورمفیدی در موقع انتصابات به خوبی از گزینه های ترکمن حمایت نکرده است.
آیت الله نورمفیدی همیشه ارتباطی دوستانه و پر محبت با ترکمنها داشته است .یکی از آخوندهای ما می گفت آیت الله نورمفیدی بیشتر از فارسها برای ما ترکمنها خیر و برکت داشته است.وی می گفت اگر نورمفیدی نبود ممکن بود برخی از دیدگاههای تند ما را به حاشیه ببرند.
من فکر می کنم علت نارضایتی این چند نفر از آیت الله نورمفیدی بحث انتصابات در دولت یازدهم باشد.تا جایی که  می دانم در زمینه انتخاب گزینه های ترکمن برای جایگاههای مختلف در دو سال گذشته فعالیت های خوبی شده و این تعداد انتصاب در تاریخ گلستان بی سابقه است .پس چرا بجای اینکه قدردان این فضا باشیم ناشکری می کنیم؟آیا بدون حمایت آیت الله نورمفیدی این اتفاق می افتاد؟
فعالان سیاسی ترکمن باید مراقبت کنند و در این زمینه بازیچه برخی از افراد منفی باف نشوند!



دیدگاه‌ها  

0 #1 کیم بردی 1394-09-19 10:03
با سلام با حضور افرادی مثل دکتر نافعی و مهندس بسنجیده در ستاد انخاباتی نورمفیدی فکر کنم این دفعه هم نور مفیدی ارای بالای ترکمنها را جلب نمایند...منم با نظر نویسنده مطلبموافقم که نورمفیدی فعلا گزینه اصل است..اگر شفاف ترصحبت میردید بهتر میشد تا بدایم چه کسانی مخالفندتا وزنهشان را بدانیم تاثیر گذلر هستند یانه?
نقل قول کردن
+1 #2 شهروند 1394-09-19 11:29
بعد از 26 سال خمینی می آید.... سید علی خمینی در مراسم شب 28 صفر هیات ایثارگران که در کانون توحید تهران برگزار شد ، از نامزدی رسمی حاج سید حسن خمینی در خبرگان رهبری گفت. از شب گذشته بسیاری از سایت های خبری و اینستاگرام ها و شبکه های ماهواره ای به حضور سید حسن خمینی اشاره کردند..... این خبر با استقبال عموم مردم بویژه تهران همراه بود طوری که بی بی سی فارسی شب گذشته گزارش ویژه در مورد نامزدی سید حسن خمینی داشت... انتخابات خبرگان داغ تر شد.
نقل قول کردن
-2 #3 درخواست پیگیری 1394-09-19 12:02
علی رقم لطف نورمفیدی برخی ها همانند سایت ...به تفرقه دامن میزنند.
نقل قول کردن
0 #4 ترکمنچه 1394-09-19 12:48
لطفن در خصوص خدمات آیت ا... نورمفیدی اطلاع رسانی شود.چون صحبت هایی از عبور ترکمن ها از آیت ا... نور توسط عده ای در حال اشاعه است.
نقل قول کردن
+1 #5 محمد 1394-09-22 23:40
سلام
واقعا به نظرتون اگه یک روحانی ترکمن کاندید بشه و ترکمنها ازش حمایت کنه، به آیت الله نور مفیدی اهانت میشه؟
جواب:نه
البته نه اینکه ایشون رو رد کنما، نه؛ فقط میخوام بگم اگه ترکمن باشه قطعا به ترکمن رأی میدم، در غیر اینصورت آیت الله نور مفیدی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر