c_300_250_16777215_10_images_10783.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - سامان بخشی به وضعیت اقتصاد و معیشت ، خدمات اجتماعی و رفاهی بویژه سفره خانواده ها ، کاهش فاصله طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی از مردم به عنوان ثروت ملی صیانت خواهد کرد.


رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ، مردم را " ثروت ملی انقلاب " و حفظ و صیانت این ثروت ملی را با اهمیت خواندند .
چه تعبیر عمیق و شایسته ای که ثروت ملی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی "مردم " هستند .
مردمی که با همراهی و مشارکت بی بدیل خود از دهه چهل با امام خمینی ره از شروع حرکت انقلاب اسلامی تا کنون پس از چهل و پنج سال از پیروزی آن همچنان استوار ، محکم و عاشقانه پای کار اصول و ارزشهای والای انقلاب ایستادند و خلق همه حماسه ها از دوران مبارزه با رژیم گذشته تا منافقین و معاندین انقلاب و پس از ان دفاع مقدس و فتنه های پس از آن، مدافعین حرم ،سلامت ، امنیت و.. را عامل اصلی حمایت و همراهی با ارکان نظام بودند و هستند و این تعبیر " ثروت ملی " شایسته ترین و عمیق ترین است که رهبری فرزانه انقلاب به مردم ایران عزیز  داشته و دارد .
مردمی که در این همراهی صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر هدیه ارزشهای انقلاب کردند و ثروتی گرانبهاتر " شهدای عزیز " را در معنویت حرکت‌های انقلابی خود ماندگار تاریخ کردند.
رهبری فرزانه مقام چه پدرانه ، دلسوزانه و متعهدانه حفظ و صیانت از این " ثروت ملی " را با اهمیت و یادآور می‌شود.

حال با این تعبیر عمیق ،حفاظت و صیانت از این ثروت ملی چگونه باید باشد ؟
مدافعین و حافظان از این " ثروت ملی " چه کسانی می باشند ؟؟
راهکارهای صیانت از این "ثروت ملی " چه می باشد ؟؟؟
مردم را امام ره ولی نعمت کشور خواندند و تکریم و تعظیم آنرا برای کارگزاران و مسئولان بارها و بارها متذکر و تا جایی که مسئولان را خادمان این مردم معرفی میکردند .
همچنین رهبری معظم انقلاب در همان مسیر و راه  امام ره ،با اخلاق انقلابی و مدیریتی مردم را با شایسته ترین تعبیر " ثروت ملی " خواندن با این تعابیر ،مسئولین کشور سنگربانان و مدافعین اصلی صیانت و حفاظت از این" ثروت ملی " می باشند.

چه باید کرد تا این ثروت ملی برای انقلاب اسلامی حفظ شود ؟؟
مسئولین کشور در همه سطوح ملی، استانی ،شهرستانی و بخشی و حتی روستاها،باید با تدابیری مدبرانه ساز و کار خدمات رسانی اجتماعی به این مردم را فراهم آورند که شرایط زندگی مردم آسان و با سامان بخشی به اوضاع معیشتی و اقتصادی، زندگی آسان و خدمات اجتماعی در شان مردم ،مردم را برای همیشه به عنوان ذخایر ارزشمند نظام حفظ نمایند.
این مردم در طول چهل و پنچ سال نشان دادند که به ارزشهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تابعیت از قانون اساسی ، ارکان و رهبری آن در راس آن وفادارند و سند گویای این وفاداری هم حضوری پر رنگتر از گذشته در صحنه های انقلاب، راهپیمایی ها، انتخابات، دفاع از سرزمین، مشارکت های مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی چون دفاع مقدس،کرونا،فتنه های دشمنان داخلي و خارجي،سلامت اجتماعی، دفاع از حرم و امنیت و...و سنگر نشینان اصلی در برابر فتنه های دشمنان داخلي و خارجي بودند و بارها و بارها ثابت کردند که پشتیبان اصلی انقلاب، نظام بودند و هستند.
و این مسئولیت مسئولان کشور را صد چندان سنگین تر می‌کند که در برابر این اقیانوس همراهی مردم و ثروت عظیم ملی انقلاب چه کنند!
چهل و پنچ سال را شاهد دستاوردها و پیشرفت های بسیاری در حوزه های علمی،دانشی، فناوری، دفاعی و....بودیم که بخش اعظم این توسعه و پیشرفت را مرهون همین مردم همراه بوده و هستیم که از شرایط ایجاد شده انقلاب برای پیشرفت گام برداشتند و صد البته شکر گذار به اینکه ارکان نظام و کشور در پدید آوردن این دستاوردها نقش اصلی را ایفا کردند.

حال ای مسئولین!!!
این ثروت ملی (مردم) فقط با حمایت‌های همه جانبه در حوزه سامان بخشی به اقتصاد و معیشت و خدمات اجتماعی و رفاهی بویژه سفره خانواده ها و کاهش فاصله طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی سنگر بانی می‌شود.
در استحکام این سنگر تمام قد وارد میدان شوید و تا زمانی که مردم دغدغه معیشت و اقتصاد و خدمات اجتماعی را دارند،دشمنان رخنه می‌کنند به این بهانه ها آتش فتنه شان فروزان و فاصله بین مردم و مسئولان ایجاد می‌کنند
پس تنها راهکار حفاظت و صیانت از این ثروت ملی انقلاب فقط رسیدگی به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی و اجتماعی مردم هست که انتظار است با بهره گیری از رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزی رییس جمهور محترم این سنگر دفاعی حفاظت از ثروت ملی مستحکم‌تر از همیشه شود .
یادداشتی به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر