c_300_250_16777215_10_images_10620.jpg

 


ترکمن سسی - آرمان قزل، دانشجوی دکترا علوم اجتماعی نوشت: استان گلستان به عنوان منادی و الگوی وحدت اقوام و مذاهب در سطح کشور ، ظرفیت بالایی در پذیرش نحله های فکری و اجتماعی داشته و دارد.


این دانشجوی دکترا علوم اجتماعی در ادامه یادداشت خود نوشت: اما متاسفانه یکی از جریان های اجتماعی و مذهبی که از قضا آبشخور فکری آن به خارج از چارچوب سرزمینی استان باز می گردد، در طول یک سال گذشته به ویژه پس از احساس خطر ناشی از احضار به دستگاه قضا با مستمسک قرار دادن دو حربه نخ نما شده انتشار بیانیه های مجعول، خلاف واقع و شانتاژ رسانه ای از طریق ارتباط و انتشار اخبار جهت دار از رسانه های معاند در تلاش بوده تا خلا و شکاف عدم حمایت مردمی از خود را پوشش داده و این درحالی است که مردم آگاه و بصیر بلوچ به خوبی رویکرد این مولوی ضد وحدت و به ویژه سواستفاده های اطرافیان درجه یک وی را  فهمیده، اما به دلیل نجابت از طرح آن امتناع و به همین دلایل از بازی در زمین آنها امتناع ورزیده اند.


اخذ مشاوره از مشاوران غیر امین، این امام جمعه معزول را در مسیری قرار داده که انتهای آن جز خسران محض برای خود، اطرافیان و برخی از جوانان فریب خورده بلوچ نیست.


آرمان قزل، دانشجوی دکترا علوم اجتماعی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر