c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی- دکتر محمد شریف نیا در گفت و گو با خبرنگار سایت ترکمن سسی از احتمال ثبت نام نکردن خویش در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم گفت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی محمد شریف نیا در گفت و گویی با بیان اینکه برای وی هدف مهم تر از نتیجه است گفت: در شرایط فعلی اگر مردم بخواهند کنار می کشم و ثبت نام نمی کنم.

شریف نیا درباره ی این تصمیم خود تاکید کرد: من احساس منطقه ای دارم و برای من مردم مهم تر از هر چیزی هستند، انصراف به نفع جمع را برای خود افتخار می دانم.

شریف نیا با انتقاد از برخی مدعیان انتخاباتی در گنبدکاووس تصریح کرد: برخی ها خود را بزرگتر از میل گنبد و سایرین را کوچکتر از مورچه تصور می کنند.

شریف نیا خاطر نشان کرد: در یکی از نشست ها به صورت علنی به من گفته شد حق نداری در انتخابات ثبت نام کنی که باعث تعجب من شد،هم اکنون نیز می گویم من هیچ گونه سخنی با اینگونه افراد منفعت طلب ندارم،طرف حساب من دانشجویان و تحصیلکرده ها،اقشار مختلف مردم و فعالان واقعی است.

شریف نیا تصریح کرد: اگر جوانان و دانشجویان،مردم و آخوندهای معزز صلاح بدانند که ثبت نام نکنم،این کار را نخواهم داد و اگر صلاح بدانند ثبت نام می کنم و تا آخر در صحنه باقی خواهم ماند.

شریف نیا تاکید کرد: خوب می دانم برخی از افراد که جز تخریب کار دیگری ندارند چه نقشه ای برای کسانی که به سخنان بی اساس آنها تمکین نکنند در ذهن دارند،آنها می خواهند به بهانه اجماع ساختگی میان خود نیروهای قوی را از دور خارج کنند و در صورت شکست نیز بر گردن سایرین بیاندازند،همان کاری که در دوره ی قبل انتخابات بر گردن یکی از کاندیداها انداختند.

شریف نیا اذعان کرد: سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود و هنوز هم برخی فعالان ما دور یک تسلسل باطل در حال چرخش هستند،از اکنون شورای راهبردی اصلاح طلبان کاندیدای خویش را یک نفر می داند و انتظار دارد مردم بر آن تمکین کنند،از الان توسط برخی یاشولی نماها به برخی از کاندیداها حمله های شدید می شود.

شریف نیا ادامه داد: مردم عقل دارند و آنها تصمیم گیرنده نهایی هستند،منتظر بمانید و به چشم نظاره گر باشید چگونه مردمی که دستان آنها پینه بسته،چهره هاشان زیر آفتاب سوخته افسار سرنوشت خود را هدایت می کنند.

شریف نیا با بیان یکسان بودن فرمول انتخاب توسط فعالان انتخاباتی گفت: چه باشم یا نباشم،باید بر اساس قانون و منطق تصمیم گیری شود و اصل دموکراسی حاکم باشد.

شریف نیا با بیان اینکه خرد جمعی را فدای خودخواهی ها نخواهد کرد بیان داشت: برای من اصلاح طلبی و اصولگرایی مهم نیست،مهم کار جمعی و منطقه است،اطمینان می دهم اگر در شرایط مساوی به توافق دست پیدا کنیم به عنوان مشاور کنار دوستان خواهم بود.

شریف نیا تصریح کرد: برخی افراد خود را تافته ی جدا بافته می دانند و فکر می کنند خون آنها رنگی تر از خون دیگران است،نزد قانون همه برابر هستیم و آرای طلایی،نقره ای و برنزی نداریم،بلکه آرای هر نفر یکی است.

شریف نیا خاطر نشان کرد: همه چیز ۴۸ ساعت قبل از هفتم اسفند مشخص خواهد شد و مشاهده خواهیم کرد چگونه افراد مدعی به سمت افرادی که اقبال عمومی بالایی دارند روی می آورند ولو اینکه مخالف سرسخت آنها باشد،همان رفتاری که دوره های قبل از آنها دیده ایم.

شریف نیا با بیان برخی رفتارهای نامتعارف گفت: برخی رفتارهای دوستان مردم را چند دسته می کند،همین شورای راهبردی اصلاح طلبان با بیان اینکه یک کاندیدای اصلاح طلب باید به مجلس برود عامل چند دستگی مردم است،مردم ما با خط سیاسی طرف کاری ندارند،یا یاشولی هایی که در شورای شهر بودند آیا انتخاب آنها مردم را قانع کرد؟آیا در دوره ی آینده مردم تمکین می کنند؟آیا ۲۲نفری که توسط آنها انتخاب نشدند اصلح تر از سایرین نبودند؟

شریف نیا اذعان کرد: این افراد که صدای آزادی بیان سر می دهند کاری جز تخریب نداشته و ندارند و انتظار دارند همه موافق آنها بگویند،بشنوند،بنویسند و ببینند.

شریف نیا تاکید کرد: قبل از ۲۸ آذر با دانشجویان و اساتید دانشگاهی،جوانان و اقشار مختلف مردم،آخوندهای ترکمن نشست هایی خواهیم داشت و اگر صلاح بدانند ثبت نام نخواهم کرد،ولیکن اگر مقرر شد ثبت نام کنم تا آخر خواهم ماند و فقط به قانون و منطق تن خواهم داد.

شریف نیا در پایان گفت: من به این دلیل می گویم که با دانشجویان و جوانان نشست هایی خواهم داشت که آنان را حق طلب می بینم و دغدغه های واقعی دارند،وقتم را صرف جلسه گذاشتن با برخی افراد نمی کنم و منتظر روزی هستم که تریبون به دستم برسد،کما اینکه دوباره تاکید می کنم اگر در مرحله نهایی انتخابات حضور یابم فقط مقابل قانون،منطق و خرد جمعی با پنجاه درصد خطا بر روی خودم سر خم می کنم و حاضر هستم با همه گروه هایی که قانون و منطق،ادب سیاسی و اجتماعی را رعایت می کنند و کارشان تخریب نیست نشست هایی داشته باشم.

خبرنگار: عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر