c_300_250_16777215_10_images_75828.jpgگلستان : ترکمن سسی - همزمان با برپایی بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جهوری اسلامی ایران، برنامه ی «هر شب یک کتاب، یک نویسنده» به صورت مجازی در استان گلستان برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جهوری اسلامی ایران در استان گلستان، از تاریخ 24 تا 29 آبان ماه هر شب یک کتاب از یک نویسنده ی گلستانی در فضای مجازی معرفی خواهد شد.
بر اساس جدول پیش بینی شده از تاریخ 24 آبان ماه به ترتیب کتاب های «فضیلت اخلاق در مدیریت امام علی (ع) » به قلم «دکتر پوریا برزعلی» ، «هنر از منظر سنت» به قلم «منیره مومنی مقدم» ، «قیام 12 دی گنبد کاووس و گالیکش در سال 57» به قلم غلامرضا خارکوهی به طور مبسوط معرفی می شوند.
همچنین کتاب های «پژوهشی درموسیقی سنتی ترکمن» به کوشش موسی جرجانی، «ابوسهل مسیحی جرجانی» به قلم سرهنگ پزشک حمیدرضا اسماعیلی و دفتر اول «نسل ماندگار» خاطرات نقل شده یادگاران دفاع مقدس در نشست های دو ماهانه در فضای مجازی معرفی می شوند.
یادآوری می شود معرفی کتاب های منتشره با موضوع کرونا از نویسندگان سراسر کشور هم از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت انتشار در فضای مجازی در ایام برپایی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر