c_300_250_16777215_10_images_73791.jpg

ترکمن سسی - مدیر مسول پایگاه خبری ترکمن سسی با اشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای جدید رسانه ای در دنیای امروزی گفت: در ماه های اخیر استفاده از استودیوهای مجازی به عنوان رسانه ای جدید در بستر فضای مجازی رشد شتابانی داشته است.


نورمحمد دانشمند در جلسه هم اندیشی چهره های علمی، فرهنگی و رسانه ای اهل سنت گلستان با موضوع راه اندازی استودیو مجازی اهل سنت گلستان اظهار کرد: استودیوهای مجازی به دلیل وسعت ارتباط با مخاطبان ، کم هزینه بودن ، سرعت و سهولت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و جذابیت های پخش زنده اینترنتی موجب شده است تا کاربرد این رسانه جدید روز به روز رشد محسوسی داشته باشد.

وی یادآور شد: از دیگر مزایای استودیوهای مجازی ارتباط فرامحلی آن است که با همراهی و همکاری دیگر فعالان رسانه ای می توان ضریب نفوذ محتوای تولیدی را به صورت تصاعدی بالا برد و گستره بیشتری از مخاطبان را پوشش داد.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: با توجه به گستردگی عرصه فضای مجازی و نیاز مخاطب به تنوع مطالب که به صورت گزینشی انتخاب و دنبال می کنند ضرورت تنوع در محتوای تولیدی احساس می شود.

دانشمند افزود: استودیوی مجازی ظرفیتی است که می توان به کمک آن اهداف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی را با تاثیر گذاری بالا دنبال کرد.

وی در پایان تصریح کرد: برای موفقیت و تاثیر گذاری استودی مجازی اهل سنت گلستان سعی خواهد شد تا همراهی سایر رسانه های مجازی اهل سنت منطقه تحقق یابد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر