c_300_250_16777215_10_images_70271.jpg

ترکمن سسی -  با توجه به آنکه ۱۶ خرداد آخرین مهلت استعفای مدیران جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده، امروز دو مدیر استانداری گلستان برای شرکت در انتخابات مذکور از مسئولیت خود استعفا دادند.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از گلستان تا توسعه ، مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و سردارزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها امروز جای خود را به قادری و سالکی داده تا وارد رقابت پرریسک انتخابات مجلس شوند.

از قضا هر دوی این مدیران زیرمجموعه معاونت عمرانی استانداری گلستان بوده و هر دو نیز اهل کردکوی می باشند و قصد حضور از حوزه انتخابیه غرب گلستان را دارند که شامل شهرستانهای کردکوی، بندر ترکمن، بندرگز و گمیشان می شود برای رقابت در همین حوزه انتخابیه مهندس بسنجیده مشاور استاندار گلستان هم استعفا داده است.

اما از بین سایر مدیران استانداری، علی نصیبی مدیرکل پرتحرک امور روستایی و شوراها استانداری گلستان که طی سه سال گذشته، گمانه زنی ها و شایعات پررنگی درباره حضور او از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا شنیده میشد از مسئولیت استعفا نداد و در گفت و گو با این کانال گفت، اصولا طی سالهای اخیر که با پرسش هایی در این رابطه مواجه میشده، بارها پاسخ وی اعلام صریح عدم حضور به عنوان کاندیدا بوده است.

از سوی دیگر و در زیرمجموعه های استانداری، قدمنان فرماندار کردکوی برای حضور از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا همچنان مردد است اما گویی عزم قدسیه آبشناس که طی یک سال گذشته سابقه معاونت فرمانداری گرگان را به کارنامه خود اضافه کرده، برای حضور در عرصه رقابت از این حوزه جدی است.

اما ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، که بسیاری او را نیز کاندیدای این دوره از حوزه گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه تپه می دانستند، هر چند هنوز تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده است لیکن گفته میشود تمایلش به عدم کاندیداتوری می باشد.

در بین اعضای شوراهای شهر استان، پس از عدم استعفا گرزین و یوسفی و جرجانی از شورای شهر گرگان برخلاف حدس ها و گمان ها، و نیز پس گرفتن استعفا توسط جهانشاهی از شورای شهر بندرگز، در نهایت پیمان گنجی از شورای شهر آزادشهر و علی پورقاز ار شورای شهر بندر ترکمن برای حضور در این رقابتها استعفا دادند.

در همین ارتباط کمال سلمانی معاون امور توانبخشی بهزیستی گلستان نیز جهت نامزدی در انتخابات مجلس پیش رو از حوزه شرق استان از سمت خود استعفا داده است.

به هرحال هرچند مهلت استعفا مدیران برای حضور در انتخابات مجلس تا ۱۶ خرداد اعلام شده است اما به جهت تعطیلی های پیش رو باید تا ساعات آینده صبر کرد و دید چه مدیران دیگری از گلستان برای حضور در این عرصه استعفا می دهند./ گلستان تا توسعه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر