c_300_250_16777215_10_images_1_PC280093.JPG

ترکمن سسی - سردار رمضان شریف صبح یکشنبه در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد : جوانان ما بسیاری از وقایع چهل سال انقلاب را ندیده اند و شرح و تبیین وقایع و بیان حقایق برای جوانان ، دشمنان انقلاب را ناکام می گذارد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه 9 دی یکی از بنیان های اصلی کشور است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت افزود : این حماسه را که در سال ۸۸ روی داد نمی توان جدا از فرآیند انقلاب اسلامی در طی ۴۰ سال پیشین بدانیم.
شریف تصریح کرد: جوانان ما که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند دوران رژیم ستم شاهی را ندیده و بسیاری از این جوانان وقایعی که در کشور روی داد و طراحی های دشمنان و هزینه های بسیاری که برای کشور ایجاد کرده است اطلاع ندارند و شرح و تبیین این اتفاقات و توطئه های دشمنان به جوانان ، دست دشمنان را رو می کند و نقشه ها و توطئه های آنان را ناکام می گذارد.
سخنگوی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و عظمت این انقلاب و اقتداری که امام در پرتو تحقق انقلاب به مردم ما داد تابلویی زیباست که دوست و دشمن آن را نظاره می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر