c_300_250_16777215_10_images_68610.jpg

ترکمن سسی: جمعی ازفعالان ترکمن با تنظیم نامه ای خواستار پیگیری قانونی درباره تصویرمنتشرشده مربوط به رامین نورقلی پور ازسوی عضو و مدیر کانال گرگان فردا شدند.


به گزارش خبرنگارترکمن سسی به نقل از مشاور امور رسانه ی نماینده مجلس در بندرترکمن، معترضین به اقدام کانال گرگان فردا خواهان برخورد جدی با مدیر آن شده اند.
وی در توضیح بیشتر گفت: عضو مرتبط با کانال گرگان فردا که خود را جزو خبرنگاران روشنفکر می داند،اخیرا نیز با انتشار مطالب کذب و خلاف واقع سعی در کم رنگ جلوه دادن تلاش های دکتر رامین نورقلی پور را داشت که البته این اقدامات سخیف وی با عکس العمل فعالان و نویسندگان قلم به دست استانی مواجه شد.
مشاور امور رسانه نماینده حوزه غرب استان اظهارداشت: حضور عضو این کانال در تیم انتخاباتی نماینده مجلس، پس از پیروزی دکتر نورقلی پور در انتخابات دورنخست اتفاق افتاد و وی با این تصور که می تواند با نزدیک شدن به نماینده مجلس می تواند حقوق ملت را پایمال کرده و به خواست های نامشروع  شخصی اش برسد، مدتی کوتاهی با ایشان در ارتباط بود.
مشاور رسانه ای نماینده مجلس افزود: اخیرا یکی از دوستان صاحب نظر در انتقاد از عضو کانال گرگان فردا، از وی سوال کرده است که نماینده مجلس چه هیزم تری به او فروخته است؟ البته این سوال به جایی می باشد و بنده اعلام می کنم وی به عنوان یک خبرنگارنما، شخصی است که مخفیانه به دنبال گرفتن امتیازات کلان از نماینده مجلس بود و حتی به خودش اجازه می داد در عزل و نصب مدیران ادارات استانی نیز دخالت کند. ما می دانیم که برای وی، تنها منافع شخصی اش مهم است و به هیچ به چیزی جز فرصت طلبی و زیاده خواهی فکر نمی کند.
وی با یادآوری اینکه نماینده مجلس درغرب استان، هم اکنون به همراه هیئت ایرانی در سفر روسیه به سر می برد تاکید کرد: تاکنون دوستان زیادی به ما مراجعه کرده و اصرار دارند تا موضوع از کانال قضایی مورد پیگیری قرار گیرد. مسئله رسیدگی به این شخص معلوم الحال در گذشته نیز مطرح شده بود، لیکن آن زمان دکتر نورقلی پور مخالف هرگونه اقدام قانونی علیه وی بود. با این حال ما مجددا موضوع را با نماینده مجلس درمیان خواهیم گذاشت.
این فعال مسائل اجتماعی خاطرنشان ساخت: واضح است که مدیر کانال گرگان فردا و دوستانش تلاش دارند با انتشار چنین تصاویر توهین آمیز بر اختلافات قومی دامن بزنند؛ اما خوشبختانه ما با دوستان خود در کردکوی و بندرگز از تعامل مفید و سازنده برخوردار می باشیم. انتشار تصاویر توهین آمیز ازسوی کانال گرگان فردا که این روزها مضحکه خاص و عام شده است، برای مخاطبان فهیم گلستانی تعجب ندارد.آنها با این کار ماهیت درونی خودشان که توهین به منتخب مردم و سایر اندیشمندان بلاد اسلامی می باشد را ثابت کرده اند.
مشاور رسانه ای نورقلی پور تاکید کرد: بهتر است منتشر کنندگان این گونه تصاویر توهین آمیز، دست به پالایش روحی زده و قدری خود را واکابی نمایند تا به مرحله اعتدال ذهنی برسند. این اقدامات نشان از روح و جسم نا آرام دارد. کسی که دست به انتشار این قبیل تصاویر سخیف می زند مطمئنا آن لحظه درحالت عصبانیت شدیدی بوده است. البته ما مخالف انتقاد سازنده از نماینده مجلس نیستیم؛ اما توهین و ایجاد اختلاف قومی را نیز در منطقه برنمی تابیم و به سادگی از کنار این گونه مسائل نخواهیم گذشت.
خبرنگار: طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

0 #1 مبین 1397-05-30 16:23
سلام و وقت بخیر
ببخشید مشاور رسانه ای آقای نورقلی پور چه کسی می باشد؟
ترکمن سسی: دکتر نورقلی پور مشاورانی در امور رسانه در شهرهای غرب استان دارد و آنگونه که مطلع شدیم برآیند نطرات مشاوران رسانه ای وی در خصوص این موضوع همین نگاه و دید است.
نهایت اینکه این مطلب به همین کیفیت به این پایگاه خبری رسیده است.
نقل قول کردن
0 #2 شهروندی از شمال بندر 1397-05-31 01:33
سلام. ول کنید این جر و بحثهای سیاسی و جناحی رو!
جناب نماینده محترم از شما خواهشمندیم که به جای این جر و بحث ها و شکایت و شکایت کشی به داد ما مردم بخصوص اهالی مسیر محل شنا برسید و مشکلات ما رو حل و فصل کنید. ما چه گناهی کردیم که فقیر هستیم. حال چون ما در فقر معیشتی داریم زندگی میکنیم و 13سال پیش با توجه به درامد خود در قسمتی از شهر سکنا گزیدیم و طی این چندین سال سایر قسمتهای بندرترکمن جزو بافت شهری شد ولی محدوده ما نشدچرا!؟ چون فقیر و کارگر هستیم. لطفا خواهشمندیم از نماینده محترم مجلس که لاقل برق رو که از حداقل حقوق شهروندی هر شهروند هست رو بیاورند بالابیگری و رایزنی با مسولان اگر بافت شهری پروسه زمانبری باشه بقول خود مسئولان.
ترکمن سسی: مخاطب گرامی ، در خصوص پیگیری موضوع مورد اشاره ( مسیر محل شنا بندرترکمن) لطفا یک شماره تماس اعلام بفرمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر