c_300_250_16777215_10_images_66451.jpg

امان محمد خوجملی-اخیراً اعضای حزب اتحاد ملت ایران حوزه ی گلستان دیداری با استاندار گلستان داشتند. دراین دیدارحدود 14 نفر از اعضای حزب بنا به تخصص و گرایش خود دیدگاهها ونقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات و معضلات موجود در استان با استاندار در میان گذاشتند.

استاندارمحترم هم ضمن استقبال از سخنان و بیانات اعضای حزب به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات کشور و استان پرداختند. استاندار با برشمردن امکانات بالفعل وبالقوه استان در قسمتی از بیانات خود گفتند: ((استفاده از قومیتها هزینه دارد)).

در جلسه دیشب شورای منطقه ی استان این موضوع به بحث گذاشته شد اکثریت اعضای شورای منطقه معتقد بودند استاندار این موضوع را با دید مثبت به اهل سنت و قومیتها بیان کرده اند. چون استاندار فرماندار رامیان را از قوم سیستانیها انتخاب کرده بود ومخالفتهای زیادی هم در این خصوص صورت گرفته بود آنرا نوعی تابو شکنی می دانست و باید ادامه پیدا بکند. چون یکی از اعضای حزب جناب دکتر حسین رفعتی از استاندار خواسته بوند ((چون نود درصد ترکمنها همیشه به اصلاح طلبان رای داده اند در پست های مدیریتی از شایستگان ترکمن به نحو مطلوب استفاده نمی شود.

در این خصوص تابو شکنی کرده یک ترکمن را به فرمانداری گنبد انتخاب کنند)). در واقع استاندار محترم در واکنش به سخنان ایشان این موضوع را مطرح کردند و هزینه ی تابو شکنی را می پردازند و خواهند پرداخت. اما این موضوع را دوستان تحلیل گر اشتباه فهمیدند و با دید منفی آنرا تحلیل کردند. آنها احساس کردند که استاندار محترم محافظه کاری می کند و حاضر به پرداخت هزینه نسبت به ترکمنها نیست. اعضای حزب دیشب در جلسه ی 14/12/ 1396 خواستند که این تحلیل و برداشت اشتباه دوستان تصحیح و جبران شود.

منبع:فرداي آزاد- امان محمد خوجملي  15/12/1396


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر