c_300_250_16777215_10_images_66451.jpg

ترکمن سسی- رشید نافعی فعال سیاسی اجتماعی ترکمن در واکنش به موضوع بحث انتصابات اقوام در سمت های مدیریتی در گلستان و موضوع تابو شکنی در این خصوص که توسط استاندار مطرح شده ، می نویسد:


اخیرا وقتی خبری از زبان استاندار شنیدم که میگفت ..در بحث انتصابات اقوام تابو شکنی باید صورت گیرد .....ناخودآگاه  و بینوایانه  با استاندار همنوا شدم  چون که وقتی می بینم دولت کنونی شعارش حقوق شهروندی است..رئس جمهورش  روحانی اعتدال طلب است....مسوولین ستادهایش از بر و بچه های شایسته اقوام و مذاهب میباشد..استانش، گلستان احزاب و اصلاحات میباشد..ولی باز برای مطرح شدن به عنوان مدیر کلی برای دوستان دلسوز و پاک سرشت آنهم صرفا در فضای مجازی و صفحات شطرنجی تصاویر سایتها و رسانه ها حکم تابو شکنی دارد و برای مطرح شونده هزینه بردار میباشد که قدرت چانه زنی چند نماینده مجلس و چند مشاور استاندار یارای مقاومت در برابرش را ندارد و  ..!!

سخت تر وقتی است که این هزینه از طرف مسوول و مافوقی که ادعای همراهی و همگامی با این دولت را یدک می کشد.، تحمیل میگردد که آسانسور جعبه های آرایش رای اقوام بوده است.. آیا باز میشود با استاندار موافق نبود؟!..


گفتنی است بحث انتصابات اقوام در سمت های مدیریتی در گلستان و موضوع تابو شکنی در روزهای اخیر در فضای مجازی استان یکی از مباحث داغ مورد بحث فعالان سیاسی اجتماعی به ویژه در بین ترکمن ها بوده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر