c_300_250_16777215_10_images_66390.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: چهارمین جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان با حضور ۳۶ گروه بومی در گرگان برگزار می شود.


به گزارش ترکمن سسی، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۹ اسفند ماه با حضور ۳۶ گروه بومی در گرگان برگزار می شود.
وی افزود: در کنار این ۳۶ گروه بومی یک گروه پاپ کشوری هم شرکت دارد.
حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس موسیقی، رونمایی از تولیدات مکتوب و صوتی، تقدیر از پیشکسوتان فعال استان، برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید کشوری و ... از جمله برنامه هایی است که در این دوره از جشنواره برگزار می شود.
وی افزود: این دوره از جشنواره به شکل رقابتی برگزار نمی شود اما از آنجایی که فرصتی فراهم شده تا آموزشگاه های موسیقی توانمندی های خود را نمایش دهند به نوعی رقابت غیر مستقیمی در این جشنواره وجود دارد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: اجرای برنامه ها در دو بخش (ساعت ۱۶ و ۱۹) برگزار می شود و طی این مدت ۱۲ اجرا خواهیم داشت، همچنین بخش نواحی این جشنواره همزمان در شهرستان های کردکوی، بندرترکمن و گنبدکاووس اجرا می شود.
موسیقی نیازمند غبارروبی است
وی ادامه داد: موسیقی هنری است که نیاز به زبان ندارد و با هر فرهنگی و پیشه ای مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.
حجت الاسلام فضیلت گفت: موسیقی هنری است که نیاز به غبارروبی دارد و باید از ابهام هایی که موجب چالش آفرینی آن شده است غبارروبی شود./ مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر