c_300_250_16777215_10_images_66323.jpg

تركمن سسي- فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در این شهرستان برگزار می‌شود.


به گزارش تركمن سسي عبدالقدیر کریمی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 223 دوچرخه خریداری شده که هزینه خرید این دوچرخه‌ها بالغ بر 130 میلیون تومان بوده و قرار است همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در شهرستان برگزار شود.
وی افزود: با توجه به تقارن هفته درختکاری، 223 نهال نیز در این روز در مسیر پیاده‌روی، پارک الغدیر و فضاهایی که شهرداری و ستاد تشخیص دهند، غرس خواهدشد.
معاون استاندار گلستان با اشاره به پخش زنده همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شهرستان از شبکه سوم سیما بیان داشت: این همایش روز جمعه 11 اسفندماه از ساعت 7 صبح از کنار برج آجری قابوس شروع و تا پارک الغدیر ادامه خواهد یافت.
وی گفت: این برای نخستین بار است که جایزه این اینگونه همایش‌ها، دوچرخه در نظر گرفته شده در حالی که معمولا جوایز شامل خودرو و لوازم خانگی است.
کریمی افزود: ما با هدف ارتقاء شاخص‌های سلامت و ایجاد شور و نشاط و برجسته کردن ورزش‌های همگانی جوایزی انتخاب کردیم که با موضوع پیاده‌روی تناسب داشته باشد.
وی یادآور شد: قرار است 400 هزار بلیط قرعه‌کشی در شرق گلستان تا روز پنج شنبه از طریق اداره پست شهرستان توزیع شود و احتمال اینکه این تعداد بلیط به 500 هزار عدد برسد، بسیار زیاد است و در روز برگزاری همایش نیز 10 نقطه در طول مسیر برای توزیع بلیط قرعه کشی در نظر گرفته شده است.
کریمی اظهارداشت: تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در زمان برگزاری همایش و هدایت وسایل نقلیه از مسیرهای دیگر با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود./ تسنيم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر