c_300_250_16777215_10_images_66081.jpg

ترکمن سسی- فرماندار شهرستان گالیکش، گفت: در دهه فجر امسال برنامه ها و جشن های این ایام با شکوه خاصی برگزار شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، « حسن خسروی» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: 420 برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در ایام دهه فجر در شهرستان گالیکش برگزار می شود.
به گفته وی؛ جشن ورود امام به کشور و جشن های  انقلاب با کاروان انقلاب در سطح شهرها و روستاها، غبار روبی مزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، نشست های بصیرتی، برگزاری گفتمان های دینی، برپایی نمایشگاه های انقلاب در تمامی ادارات، اجرای طرح دختران آسمانی و تجلیل از دختران محجبه، تجلیل از نقش آفرینان انقلاب، محفل انس با قرآن کریم و کاروان نور، برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل از راهپیمایی 22 بهمن و پخت کیک به طول 39 متر به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب از جمله برنامه های این ایام است.
فرماندار شهرستان گالیکش از افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان در 15 بهمن با حضور هاشمیان رئیس دادگستری گلستان خبر داد و گفت: 36 پروژه عمرانی با اعتبار 10 میلیارد و 465 میلیون تومان و 12 پروژه اقتصادی با اعتبار 14 میلیارد و 40 میلیون تومان با اشتفالزایی 354 نفر افتتاح می شود.
وی، افزود: 5 پروژه عمرانی با 3 میلیارد و 760 میلیون تومان و یک پروژه اقتصادی با اعتبار 5 میلیارد و 765 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.
به گفته وی؛ افتتاح شرکت تعاونی خدمات دشت گلستان، چند طرح آبیاری تحت فشار، دامداری دشت داملی، پرورش ماهیان قزل آلا، خوراک دام و طیور و تولید درب و پنجره یو پی وی سی از این پروژه ها است.
خسروی با اشاره به نقش موثر مردم گالیکش در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد:در وقایع پیروزی انقلاب اسلامی مردم دلاور گالیکش از پیشگامان این عرصه هستند.
وی، افزود: در واقعه 12 دی سال 57 که در این شهرستان رخ دادهمردم گالیکش7شهید تقدیم انقلاب کرده اند به همین خاطر در برگزاری برنامه های دهه فجراین موضوع پررنگ تر دیدهمی شود.
به گفته وی؛ مردم استان بعد از شهادت شهدای انقلاب گالیکش به مردم این شهرستان عنایت خاصی داشتند.
فرماندار گالیکش با یادآوری اینکه مردم این شهرستان در مبارزات قبل از انقلاب همراه با سایر مناطق کشور حرکت کردند، افزود: این منطقه در مبارزات مردم انقلابی آن زمان یکی از مکان های رخ داده وقایع انقلاب اسلامی بوده است.
وی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نامه ای که در سال 58 نوشته فرموده اند: «گالیکش از نخستین آبادی هایی است که به اندیشه های انقلابی، حاملان و پیام آوران آن امکان فعالیت داد و با کمک مردم این منطقه از سال 52 پیام انقلاب را مطرح کردیم».



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر