c_300_250_16777215_10_images_66067.jpg

تركمن سسي- رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گلستان، گفت: برنامه متمرکز تجلیل از عشایر نمونه استان که بر اساس معیارهای لازم از جمله توجه کردن به دام و توجه به زاد و ولدانتخاب می شوند در گنبد کاووس برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «حجت الاسلام والمسلمین قنبر معصومی فر» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهداء 11 بهمن در علی آباد، دیدار با خانواده شهداء، برگزاری مسابقات بومی و محلی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، تاسیس 5 صندوق اعتباری زنان عشایر، توزیع پنل برای استفاده از انرژی خورشیدی در بین عشایر، اعزام کادر پزشکی و توزیع و نصب سرویس های بهداشتی در مناطق روستائی و عشایری از دیگر برنامه های این کمیته در ایام دهه مبارک فجر است.
به گفته وی؛ این کمیته در دهه فجر 142 پروژه با اعتبار بیش از 75 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 411 نفر و بهره مندی 8 هزار و 207 خانواره را افتتاح و کلنگ زنی می کند.
رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان با یادآوری اینکه قبل از انقلاب جایگاه والای انسانی فراموش شده بود و با این رویداد عظیم، انسانیت جایگاه رفیع خویش را پیدا کرد، افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران، انسانیت به عزت و کرامت خودش دست یافت.
وی، ادامه داد: ملل مستضعف و محرومین جهان بعد از روی کار آمدن جمهوری اسلامی از قید و بندهای دنیای استکباری نجات یافتند و به آینده امیدوار شدند.
حجت الاسلام معصومی فر، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی معرفی اسلام ناب به جهان به ویژه کشورهای اسلامی بسیار راه گشا بود.
وی، افزود: در این مسیر طبل تو خالی استکبار جهانی شکست و ابهت بدون محتوی آن نیز بر جهانیان آشکار گشت.
به گفته وی؛ صدور انقلاب به جهان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، صادر کردن انقلاب فقط با لشکر کشی و حمله نظامی نیست؛ بلکه می توان با معرفی و شناساندن صحیح اهداف و آرمان های آن هم می توان در بین ملت های دنیا نفوذ پیدا کرد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر