c_300_250_16777215_10_images_65753.jpg

تركمن سسي - فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان از اختصاص اعتبار 60 میلیارد ریالی برای آسفالت راه روستای 'دادلی غزنین' این شهرستان تاپایان امسال خبر داد.


به گزارش تركمن سسي از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مراوه تپه، اسماعیل تاجی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی این پروژه روستایی اظهار داشت: طول این مسیر در مجموع 37 کیلومتر است که 14 کیلومتر آن درسال 95 آسفالت شد و به بهره برداری رسید.
وی گفت: برای تکمیل 23 کیلومتر باقی مانده این راه روستایی درسال جاری مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که قرار است علاوه بر احداث چند دهنه ابنیه و پل کوچک که 90 درصد کار آن پایان یافته، آسفالت بیشتر این مسیر نیز تا پایان امسال انجام شود.
تاجی اضافه کرد: اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای این پروژه از محل تبصره 36، نفت و قیر رایگان منابع ملی و نیز اعتبارات تملک دارایی های استان می باشد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر روستای دادلی غزنین، روستاهای دولت اورلان، شاخلی، بسطام دره و داغدانلیجه نیز از راه مناسب بهره مند می شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر