c_300_250_16777215_10_images_62308.jpg

ترکمن سسی-در پایان رقابت های والیبال ساحلی کشوری که در آق قلا برگزار شد تیم های شهرداری واجارگاه،موسسه خودباوران کوثر و آجیل عارف به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،این رقابت ها به مدت دو روز با شرکت 12 تیم از استانهای گیلان،مازندران،تهران و گلستان و با حضور ملی پوشان این رشته در زمین اختصاصی والیبال ساحلی آق قلا برگزار شد.

 

دیدارهای پایانی این رقابت ها با حضور امانگلدی ضمیر فرماندار فرماندار آق قلا، حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت این شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

17 فروردین ماه بندرترکمن میزبان رقابت های والیبال ساحلی بود و پس از آن بیشتر تیم های حاضر در جام بندرترکمن در مسابقات آق قلا حضور پیدا کردند.

به گزارش ایرنا در مسابقات والیبال ساحلی بندرترکمن که طی روزهای 17 و 18فروردین برگزار شد، بازیکنان سابق و کنونی تیم های ملی بزرگسالان ،امید جوانان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

 

آق قلا پایتخت والیبال ساحلی ایران محسوب می شود و در خرداد سال گذشته برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی کشور با حضور 32 تیم و با رکورد حضور بیشترین تعداد تماشاگران در تاریخ این رشته در کشور بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر