c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-متن زیر توسط بهزاد طبری از فعالان سیاسی و انتخاباتی شناخته شده گنبدکاووس به سایت ترکمن سسی جهت انتشار ارسال شده است.

به قول شهيد مطهري

زدودن جهل مومنان،خلع سلاح منافقان زيرك است كه كاري نزديك به محال مي باشد.

تا كي جريان مدعي ياشولي گري بايد تاوان جهل خويش را به مردم شهرستان گنبدكاووس تحميل كند و بازيچه ي سوء سابقه داران و ستيزه جويان دهه شصت و ماجراجويان فعلي و توابين زيرك باشد و بيراهه رفته را مجددا برود و فضا را براي انتخاب ياران ديرين فراهم كند.

 

مضحك تر آنكه وقتي با تكيه بر تجربيات و بديهيات صف بندي موجودسياسي ،تبعات فاجعه بار حفظ وضع موجود پيش بيني مي شود،باز جاهلان انديشه تعطيل با تحليل هاي توليدي اتاق فكر جنگ رواني همراه شده و جريان منتقدين ياشولي سنتي را متهم مي كنند كه دارند اتحاد تركمن را تهديد مي كنند.

 

فقط بايد بدانند اگر اين فرصت حضور تفكر منتقدين ياشولي سنتي در انتخابات مغتنم هم شمرده نشود،دو قطبي فجيعي با تباني سنتي ها با سوءسابقه داران كه در بعد از انتخابات نفس ها را در حلقوم حبس خواهد كرد، والبته اميدوارم سطح هوش اين افراد آنقدر بالا رفته باشد،كه پيش بيني اين تبعات بديهي را تهديد نامگذاری نکنند.

 

از قطار ياشولي بايد افراد با سوءسابقه سياسي ويا اجتماعي پياده شوند و با افراد با تقوا و پرهيزكاروانقلابي و خوشنام و خوش سابقه جايگزين شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر