c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-بازیکن گنبدی تیم ملی 'ب' والیبال بزرگسالان ایران، قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات والببال جام کنفدراسیون مردان آسیا را حاصل هفت ماه تمرین و تلاش خود و دیگر بازیکنان تیم ملی دانست.

 

سلیم چپرلی روز شنبه درحاشیه مراسم استقبال از وی و 'داوود نافعی' داور بین المللی گنبدکاووس حاضر در مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی برای شرکت دراین مسابقات تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و شایستگی قهرمانی نیز داشتند.

 

وی گفت: پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا که با شرکت هشت تیم برتر این قاره در کشور تایلند برگزار شد، از سطح فنی بالایی برخوردار بود و تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شد.

 

چپرلی که در پست دریافت کننده قدرتی و برای نخستین بار در تیم ملی ب والببال ایران در رده بزرگسالان بازی کرده است، اضافه کرد: بازی خوب و هماهنگ بازیکنان تیم ملی باهدایت مربیان و نیز دعای خیر مردم، سبب پیروزی بر حریفان و کسب عنوان قهرمانی شد.

 

داوود نافعی، داور بین المللی والیبال از گنبدکاووس، که برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده بود، نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با خوب ارزیابی کردن سطح پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا در کشور تایلند، گفت: هشت تیم برتر حاضر دراین مسابقات که از سطح آمادگی و فنی بالایی برخوردار بودند، سطح داوری آن را نیز بسیار بالا برده بود.

 

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از سلیم چپرلی بازیکن تیم ملی ب والیبال بزرگسالان و داوود نافعی داور بین المللی این رشته ورزشی ظهر امروز شنبه با حضور مسئولان و مردم گنبدکاووس برگزار شد.

 

علاوه بر حضور این بازیکن و داور گنبدی، 'عظیم جزیده' به عنوان مربی تیم ملی ب والیبال ایران نیز از گنبدکاووس درپنجمن دوره مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا حضور داشت که به دلیل انجام برخی امورات در تهران، امروز به گنبدکاووس نیامد.

 

تیم ملی ب والیبال ایران در پنجمین دوره جام کنفدارسیون مردان آسیا که مهرماه امسال به میزبانی کشور تایلند برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی دراین مسابقات شد.

 

تیم ملی ب والیبال ایران که در گروه B با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی همگروه بود با برتری مقابل این تیم ها و درنهایت با شکست تیم والیبال چین در دیدار نهایی، برای سومین بار به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت./ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر