c_300_250_16777215_10_images_000000000.jpeg

ترکمن سسی-معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس از دیدار سرزده رئیس سازمان حج و زیارت کشور با تعدادی از خانواده های شهدای منا دراین شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،احمد دستمرد اظهار داشت: در این دیدارها که به صورت سرزده و شب گذشته صورت گرفت، سعید اوحدی با خانواده های عبدالباقی گل چشمه، نازمحمد پدری و تاج محمد پاریخی سه تن از شهدای منا در گنبدکاووس گفت و گو کرد.

 

وی گفت: دراین دیدارها رئیس سازمان حج و زیارت کشور ضمن دلجویی از خانواده های شهدای منا، در جریان مسائل و مشکلات مطرح شده توسط این خانواده ها نیز قرار گرفت و قول پیگیری آن را داد.

 

دستمرد اضافه کرد: رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدارها به خانواده ها قول داد که در ایام عید قربان برای شرکت درمراسم بزرگداشت شهدای منا به گلستان و گنبدکاووس سفر خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده تاج محمد پاریخی، برخی دیگر از خانواده های شهدای منا در این شهرستان نیز که از حضور رئیس سازمان حج و زیارت اطلاع پیدا کرده بودند، حضور داشتند.

 

در این دیدار سرزده، مدیرکل حج و زیارت استان گلستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

 

در فاجعه منا که در روز عید قربان پارسال و در جریان رمی جمرات به وقوع پیوست 465 حاجی ایرانی که 49 نفر آنان از استان گلستان بودند جان خود را از دست دادند.

 

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و مردم این شهرستان درجریان فاجعه با از دست دادن 31 حاجی خود که تمامی آنها از ترکمن های اهل سنت بودند، سنگین ترین داغ را تحمل کردند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر