c_300_250_16777215_10_images_0001212411.jpg

ترکمن سسی-استاندار گلستان در گفت‎وگوی اختصاصی با فارس نسبت به دستگیری یکی از مقامات استانداری گلستان واکنش نشان داد و گفت: برخی نشانه‎ها حاکی از اتهامی قابل تأمل است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،حسن صادقلو امروز در خصوص دستگیری یکی از مقامات استانداری گلستان اظهار کرد: هنوز مسأله در یک شرایط اولیه است، یک احضاریه بوده که به نظر می‎آید مسیر یک مسیر غیرطبیعی است و این مسئله رصد می‎شود تا به واقعیت امر دست پیدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: برخی نشانه‎ها حاکی از اتهامی قابل تأمل است و ما فعلا این موضوع را بررسی می‎کنیم چون بدون اطلاع ایشان را احضار کردند و برداشت ما این است که سختگیرانه در این باره اقدام شد.

 

استاندار گلستان افزود: زمان زود است باید همه اطلاعات را بگیریم و ببینیم مسأله چه بوده است، از دو هفته قبل حرف‎هایی زده شد که با شرایط طبیعی یک دادرسی سازگار نیست و به همین خاطر است که موضوع جای تأمل دارد.

 

روز گذشته سایت تابناک نیز در خبری منتشر کرد «یک مدیر عالی رتبه استانداری گلستان بازداشت شد، گفته می‎شود که وی در پی احضار مقامات قضایی و ذیصلاح در پایتخت بازداشت شده و علت بازداشت وی هیچ ارتباطی به دعوای شورای شهر و شهرداری گرگان ندارد.

 

شنیده‎ها حاکی است که یکی از مدیران عالی رتبه استانداری گلستان که در هفته‎های اخیر در محافل سیاسی و رسانه‎ای استان بسیار فعال بوده و نقش پررنگی در ماجرای درگیری‎های بین اعضای شورای شهر گرگان و شهرداری داشته، در تهران بازداشت و روانه زندان شده است.

 

گفته می‎شود که وی در پی احضار مقامات قضایی و ذیصلاح در پایتخت بازداشت شده و علت بازداشت وی هیچ ارتباطی به دعوای شورای شهر و شهرداری گرگان ندارد.

 

همچنین در برخی شبکه‎های مجازی در این خصوص گفته شده است که «اتهام نامبرده بخش کوچکی از یک پرونده فساد بزرگ با محوریت فردی با هویت آقای دکتر ط بوده، که دارای ابعاد ملی است.

 

اتهام این مسئول مربوط به مصوبات کمیسیون ماده پنج (تغییر کاربری-اعطای تراکم) بوده و برای وی قرار بازداشت صادر شده است.

 

همچنین شنیده می‎شود برخی از مسئولان مرتبط با این موضوع نیز در شرف احضار به مرجع قضایی برای اخذ توضیحات بیشتر است!».

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر