c_300_250_16777215_10_images_603170.jpg


ترکمن سسی: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از پیش بینی 177 شعبه اخذ رای برای انتخابات هفتم اسفند امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رای در مقایسه با انتخابات دوره قبل حدود 10 درصد بیشتر است.

محمد حمیدی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی این تعداد شعب اخذ رای با تشخیص هیات اجرایی و باتوجه به افزایش جمعیت در چهار سال گذشته در این شهرستان تعیین شده است.
وی گفت: درصورت موافقت هیات نظارت بر انتخابات در گنبدکاووس، شعب پیش بینی شده به نسبت پراکندگی شعب دوره قبل درسطح مناطق شهری و روستایی این شهرستان استقرار داده می شود.
حمیدی اضافه کرد: در دوره گذشته انتخابات دراین حوزه انتخابیه درمجموع 165 شعبه اخذ رای پیش بینی شد که دراین دوره با توجه به تجمیع دو انتخابات مهم در هفت اسفندماه، 10 درصد به شعب اخذ رای دراین شهرستان اضافه می شود.
وی هم چنین از برگزاری آزمون برای پذیرش 354 کاربر اصلی و فرعی برای شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: براساس نظر هیات اجرایی برای هر شعبه اخذ رای یک کاربر اصلی و یک کاربر کمکی پیش بینی شده است که هم اکنون مشغول فراگیری آموزش های لازم هستند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی دراین حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: از مجموع 33 نفر ثبت نامی یک نفر قبل از آغاز بررسی صلاحیت ها انصراف داد و یک نفر نیز توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت نشد.
شهرستان گنبدکاووس براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر