c_300_250_16777215_10_images_00000002365565.jpg

ترکمن سسی-تیم جواهری گنبد از صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور باز ماند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر، مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور در گروه اول، یکشنبه در گنبد به پایان رسید که تیم جواهری با قرار گرفتن در مکان چهارم گروه، نتوانست راهی مرحله نهایی شود.

در پایان این رقابت ها، تیم های سایپا تهران با پنج یپروزی، بانک سرمایه تهران با چهار پیروزی و ثامن الحجج خراسان با سه پیروزی، به عنوان تیم های اول تا سوم گروه راهی مرحله نهایی شدند و تیم های جواهری گنبد و شهرداری تبریز با یک پیروزی و کاله مازندران بدون پیروزی، نتوانستند به مرحله نهایی صعود کنند.

در گروه دوم این رقابت ها نیز که به میزبانی اردکان برگزار شد، تیم های پیکان تهران، متین ورامین و شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در مکان های اول تا سوم گروه، راهی مرحله نهایی شدند.

گفتنی است؛ مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور با حضور تیم های سایپا تهران، بانک سرمایه تهران، ثامن الحجج خراسان، پیکان تهران، متین ورامین و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد که زمان و مکان برگزاری آن متعاقبا از سوی فدراسیون والیبال اعلام می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر