c_300_250_16777215_10_images_603069.jpg

ترکمن سسی- روز جمعه گذشته در کورس ششم از هفته ی چهاردهم کورس پائیزه کشور ،چابکسوار ابراهیم قره داشلی از اسب خویش سرنگون شد که در فضای مجازی بازتاب های گوناگونی داشت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی با توجه به شایعات انتشار یافته در فضای مجازی و درخواست کاربران سایت نسبت به پیگیری موضوع لحظاتی قبل با حکیم ایگدری مدیر مجموعه سوارکاری گنبدکاووس تماس گرفتیم،وی ضمن انتقاد از برخی شایعات پیرامون وضعیت ابراهیم قره داشلی گفت: شب گذشته در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس به عیادت قره داشلی رفتیم و پرسنل بخش مراقبت های ویژه از روند بهبود وی ابراز خردسندی کردند.

ایگدری افزود: وضعیت سلامت قره داشلی تا به الان هیچگونه افتی نداشته که این امر موجب امیدواری بیشتر پزشکان و شادمانی خانواده وی است.

ایگدری در مورد شایعات نقل شده درباره ی اینکه قره داشلی بیمه نبوده است تاکید کرد: تمامی چابکسواران ما تحت پوشش کامل بیمه مسئولیت مدنی هستند و حق بیمه به طور کامل به آنها تعلق می گیرد.

ایگدری در مورد اعتراض برخی افراد نسبت به اینکه کمبود امکانات دلیل این اتفاقات است تصریح کرد: پیست اسبدوانی گنبدکاووس در کشور بهترین پیست است،ابراهیم قره داشلی از اسب خویش سرنگون شد و با جلوی اسب خود برخورد کرد که حداکثر چند ثانیه بعد از این اتفاق نیروهای امدادی بالای سر وی بودند.

ایگدری افزود: کورس اسبدوانی آبستن حوادث است و حتی در بهترین پیست دنیا نیز چابکسوار از اسب خویش سرنگون می شود و اینگونه حوادث مرتبط با امکانات نیست.

ایگدری در پایان سخنانش گفت: با این مسئله به صورت احساسی برخورد نکنیم و با دامن زدن به شایعات موجب رنجش خاطر خانواده ی قره داشلی نشویم بلکه دعا کنیم هر چه زودتر سلامت خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده اش بازگردد.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 خداوردی طعنه 1394-09-30 09:49
همه ما برای سلامتی چابکسوار ابراهیم قره داشلی دعا خواهیم کرد واز خدای متعال سلامتی ان عزیز را خواستاریم
نقل قول کردن
0 #2 سعید باصری 1394-10-26 19:44
باسلام. آقای ابراهیم قره داشلی ما دوستت داریم انشاا...هرچه سریعتر خوب بشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر