c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری شخصی در این استان خبر داد که در پوشش فروش ماشین آلات کشاورزی اقدام به کلاهبرداری از یک نفر در استان تهران کرده بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا از نیروی انتظامی استان سرهنگ علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان گالیکش در شرق گلستان و ارائه نیابت قضائی از استان تهران در خصوص شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی، این فرد چندی قبل با مراجعه به وی، قصد فروش یک دستگاه تراکتور و بیل مکانیکی را داشته و مدعی شده است که این دستگاه ها در شهرستان گالیکش قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: بنا بر اظهارات شاکی، فرد کلاهبردار به بهانه خرید لوازم از مغازه یکی از آشنایان خود کارت عابربانک وی را دریافت و مبلغ 900 میلیون ریال را به صورت غیرمجاز از حساب او برداشت و به حساب دیگری انتقال داده و در ادامه ماشین آلات کشاورزی را نیز تحویل نداده است.

سرهنگ جاویدان افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی، متهم در یکی از روستاهای گالیکش شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه جعل اسناد و کلاهبرداری است، گفت: در بازرسی از منزل وی، تعدادی چک پول تقلبی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان افزود که متهم پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر