c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-09-19_19-18-49.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاوس گفت : مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی در عمر با برکت آن از به ثمر رسیدن ، بلوغ و رشد چشمگیر عرصه های مختلف نقش برجسته ای ایفا کردند.


به گزارش کانال بسیج گنبدکاووس، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در مقابل جنگ شناختی و ادراکی دشمن حقیقت ایام دفاع مقدس باید سینه به سینه به نسل جوان انقلاب منتقل شودتابا تبیین درست نه فراموش شودونه در معرض تحریف قرار بگیرد.

وی افزود: مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی در عمر با برکت آن از به ثمر رسیدن ، بلوغ و رشد چشمگیر عرصه های مختلف نقش برجسته ای ایفا کردند.


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: امامین حکیم انقلاب در خنثی سازی نقشه های مختلف شیاطین و مستکبرین عالم با هدایت امت اسلام گذر از فتنه ها را به عنوان تجربه ای موفق از اثر ایستادگی بر آرمانها و سیلی به بدخواهان امت واحده در تاریخ ثبت کردند.


وی تصریح کرد: دفاع مقدس هم از نوع و ماهیت دفاعی اش هم از مناجات ها ، نماز شب های قبل عملیات و اتصال رزمندگان به خدای متعال و ائمه اطهار با برکت و درس آموز برای بشریت است.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ، بازدید از کارگاه های تولیدی ، اردوی جهادی ساخت منزل نیازمند ، اردوی جهادی تخصصی اصناف ، اعزام تیم جهادی پزشکی به مناطق کم برخوردار جهت ویزیت و داروی رایگان، همایش تبیین نقش زنان و خانواده دردفاع مقدس ، پویش هم کلاسی سلام در توزیع کیف و کفش و لوازم التحریر بین دانش آموزان, برگزاری کارگاه های ازدواج جمعیت و فرزندآوری همچنین کارگاه های پیشگیری از طلاق واعتیاد, یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر اداره جهاد یادواره شهیدخانگی و آبروی محله ، نصب تندیس شهید سلیمانی در میدان امام حسین علیه السلام و... از گزیده برنامه های گرامیداشت هفته وفاع مقدس در این شهرستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر