c_300_250_16777215_10_images_603064.jpg


 
تركمن سسي:نماینده ولی فقیه در گلستان در حاشیه ثبت نام مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:صحنه انتخابات مروج اخلاق حسنه است همه آن‌ها که اصول را قبول دارند در عرصه انتخابات وارد شوند.

به گزارش تركمن سسي به نقل از ايسنا،آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جمع خبرنگاران افزود: صحنه انتخابات مروج اخلاق حسنه است، نباید تخریب کرد، زیرا این کار خلاف قانون است و باعث رواج یافتن بی اخلاقی می شود و تخریب‌ها باعث دلسردی مردم می شود
وی با تاکید بر این که اگر قرار است حضور مردم گسترده باشد فضا باید باز باشد تا همه آن ها که اصول را قبول دارند در عرصه انتخابات وارد شوند، امام جمعه گرگان به خصوصیات این انتخابات و کاندیداها اشاره کرد و گفت: کسانی را که در این مجلس کاندیدا می شوند باید دارای سلسله شرایطی از نظر علمی، فقهی و اجتماعی باشند و مبانی و شرایط ولی فقیه را تشخیص دهند.
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری، تصریح کرد: این شرایط برای نمایندگان مجلس خبرگان مورد نظر است چون مسئولیت خبرگان مربوط به رهبری است و رهبری مربوط به نظام است و به همین دلیل جایگاه خبرگان رفیع و بالا است.
وی با تاکید بر این که کاندیداها باید همه مراقب باشند شأنیت مجلس خبرگان حفظ شود، اضافه کرد: تبلیغاتی که انجام می شود باید مبرا از هر گونه بدگویی و تهمت و افترا باشد.
امام جمعه گرگان با بیان این که صحنه انتخابات هم می توانند ترویج اخلاق فاضله کنند و هم اخلاق رذیله، بیان کرد: موقع انتخابات اکثریت مردم حضور دارند و اگر ببینند که شخصیت هایی که حضور دارند مروج اخلاق هستند، در جامعه تاثیر گذار است.
وی که معقتد است یک کشور به شخصیت های ریشه دار خودش می بالد، تصریح کرد: این شخصیت ها باید حفظ شوند و نباید مورد هتاکی و تهمت قرار بگیرند زیرا دون از شان جمهوری اسلامی است.
نورمفیدی که با بیان این مثال که تخریب شخصیت های ریشه دار نظام مانند این است که فردی خودش با دست خودش درختی که روی آن نشسته است را قطع کند، اظهار کرد: وقتی شخصیت های نظام را اینطور زیر می گیریم ضرر آن به انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که نظرها در مسائل جزئی ممکن است متفاوت باشد، ادامه داد: اجازه دهیم آن ها که اصل را قبول دارند وارد عرصه شوند، نباید تخریب کرد زیرا این کار خلاف قانون است و باعث رواج یافتن بی اخلاقی می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر