c_300_250_16777215_10_images_ahmar2.JPGترکمن سسی-در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آخوند نورمحمد احمر از روحانیون ترکمن گنبدی با حضور در فرمانداری گرگان برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین بر اساس اعلام خبرنگاران حاضر در فرمانداری گرگان لحظاتی پیش آخوند نورمحمد احمر از روحانیون برجسته ترکمن از شهرستان گنبدکاووس در محل فرمانداری گرگان حاضر شده و قصد ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را در این دوره از حوزه انتخابیه استان گلستان دارد.

وی در روزهای قبل در مصاحبه با سایت های محلی از حضور خود در این دوره از مجلس خبرگان رهبری خبر داده بود و امروز نیز در آخرین جمعه آذر ماه برای ثبت نام عازم گرگان شده تا در این انتخابات به صورت رسمی به عنوان نامزد تصدی یکی از دو کرسی استان گلستان در خبرگان رهبری ثبت نام کند.

در صورت تایید صلاحیت و احراز جایگاه علمی وی انتخابات خبرگان رهبری در گلستان پیچیدگی های بسیاری را به خود خواهد گرفت زیرا با حضور آیت الله نورمفیدی و آیت الله شاهرودی نمایندگان فعلی مردم گلستان در خبرگان، حضور احتمالی فرزند آیت الله نورمفیدی و حضور آیت الله ابراهیمی، آیت الله قدمی و احتمال حضور آیت الله میر کتولی فضای بسیار پیچیده ای بر فضا حاکم خواهد شد.

بر اساس یک گزارش دیگر حاج آخوند احمر پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اعلام کرد که حدود دو ماه قبل برای حضور در انتخابات تصمیم گرفته است و برای این حضور با تعدادی از فعالان سیاسی و علمای ترکمن مشورت کرده است .

حاج آخوند احمر در حال حاضر امام جماعت مسجد النبی حاجیلر قلعه بوده و ساکن گنبد است .وی همکاری با برخی از نهادهای انقلابی و مسئولیت عقیدتی سیاسی پاسگاه های مرزی داشلی برون را از سوابق خود در سالهای گذشته اعلام کرد.

دیدگاه‌ها  

-1 #1 آسف 1394-09-27 16:09
شمادنبال این هستید که یک ترکمن انتخاب بشه چه درمجلس وچه درخبرگان , حالااون شخص هرکی باشه هرچی باشه . افرادعالم دانشمند , متعهد , باشخصیت می تواندحق وآبروی ترکمن راحفظ کند . کمی با اطرافتان نگاه کنید , شماهم بعنوان قسمتی ازعصاره مردم ترکمن شناخته میشوید .
نقل قول کردن
+1 #2 یاسین 1394-09-28 23:10
اسف خان نمایندگانی که حالا فرستادیم مجلس همه خوب بودند و انسانهای رستگار و وارسته. فک میکنم شما بخشی از عصاره هستی که ما در علوم تجربی بهش میگیم ناخالصی. یعنی از اون دست آدمهایی که فقط انتقاد میکنند و دچار توهم توطئه هستند. دنبال ایراد از دیگران هستند اما ایرادهای خودشان را نمی بینند و موقعی که ازشون راه حل خواسته میشه هیچ حرفی ندارند. بسم ا... همه گوش به فرمان شما هستیم انتخاب اصلح از نظر شما کدام گزینه است؟؟
امیدورام روزی برسه که انقدر از لحاظ سیاسی رشد کنیم که اجازه بدی هر کسی نماینده خودش رو انتخاب کنه.
نقل قول کردن
0 #3 آسف 1394-09-29 16:44
دوست عزیز یاسبن : منظورم این بودکه اگرقراراست کسی بعنوان نماینده ی ترکمن درهرجا نمیگم فقط درمجلس , ازهمه نظر بیانگر شأن قوم ترکمن باشد نه اینکه خدای نکرده نبودنش بهترازبودنش باشد . تمام نمایندگانی هم تاحالا درمجلس بوده اند افرادقابل احترام بوده اند .برداشت بدنکنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر