c_300_250_16777215_10_images_noorr.JPG

ترکمن سسی :نماینده ولی فقیه در استان گلستان بر هم زدن وحدت و همدلی جامعه را مهم ترین هدف دشمنان این مرز و بوم دانست .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیروز (پنج شنبه )در مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با اشاره به اینکه دشمنان ما از همان سالهای اول پیروزی انقلاب برای بر هم زدن همدلی و یکپارچگی استان دست به کار شده اند افزود خوشبختانه این تلاشها تا به امروز به نتیجه ای نرسیده است .
آیت الله نورمفیدی گفت دشمنان اسلام برای تضعیف و از بین بردن دین ما نقشه های مختلفی طراحی کرده اند ،اما ما باید نشان دهیم که امتی نیستیم که در دام دشمن و دسیسه های آن بیافتیم .
وی افزود در شرایط امروز برخی از جریانات انحرافی به نام اسلام به جنایت دست می زنند و وظیفه ما در برابر این جریانات منحرف حفظ هوشیاری و محکومیت جمعی حرکت های آنهاست .
نماینده ولی فقیه در استان گلستان همچنین با اشاره به این نکته که در استان گلستان از اهل سنت حدود 550 شهید برای دفاع از کشور جان شان را فدا کردند تاکید کرد اگر دشمنان ما را یک دل و یک زبان ببینند حساب کار دست شان می آید .
مراسم نکوداشت700 شهید اهل سنت استانهای شمالی کشور امروز با حضورحجه الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید کشور ، مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر