c_300_250_16777215_10_images_23431.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از همدلی مثال‌زدنی مردم استان گلستان در پیدا شدن "یسنا" دختر چهارساله ترکمن از شهرستان کلاله قدردانی کرد.


به گزارش خبرنگار ما، قاسم غریب‌آبادی در نشست خبری به مناسبت هفته هلال احمر گفت: برای ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی فرقی نمی کند که حادثه در سیستان و بلوچستان یا استان گلستان اتفاق افتاده باشد. در روستای محروم یلی بدراق کلاله یک بچه گم شده باشد یا در منطقه دیگری چند صد هزار نفر درگیر سیل باشند. ما همه مردم ایران را جزو خانواده خود می دانیم.
وی افزود: خداوند توفیق داد تا در کنار این خانواده باشیم و خداوند توفیق بیشتری داد تا به دست یکی از داوطلبین هلال احمر و از خود مردم این کودک پیدا و مشکل حل شد و دل یک ملت و خانوده یسنا شاد شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه، پشتیبانی این عملیات توسط مردم انجام شد، تصریح کرد: این مهم نشانه قدرشناسی مردم است و هر وقت مشکلی پیش بیاید ما دست در دست هم دادیم به مهر و آن مشکل را حل کردیم.
غریب آبادی با تاکید براینکه، در پیدا کردن یسنا همه احساس وظیفه کردند و با ظرفیت‌ها و امکانات خود پای کار آمدند و نتیجه خوبی حاصل شد، بیان کرد: ربایندگان یسنا بدون اینکه فکر کنند سرنوشت این کودک چه می‌شود او را در مزارع کلزا رها کرده بودند.
وی همچنین گفت: جست‌وجو برای پیدا شدن یسنا مهم‌ترین عملیات ما در سال جاری بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اجرای برنامه‌های هفته هلال احمر گلستان با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» افزود: به مناسبت ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت و هفته هلال احمر، ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.
غریب آبادی همچنین با اشاره به امدادرسانی به ۱۹۷۴ حادثه در سال گذشته، گفت: از این تعداد به ۱۴۰۴ حادثه جاده‌ای و به ۱۰۸ حادثه کوهستانی امدادرسانی شد.

خبرنگار: سونا جرجانی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر