c_300_250_16777215_10_images_947_23312.jpeg

 


ترکمن سسی - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از ابتدای طرح خدمات نوروزی داروی مورد نیاز ۲۴۰۰ مراجعه کننده به داروخانه های هلال احمر استان تامین شده است.

 

به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، دکتر حمید استیری با اشاره به خدمات هلال احمر در حوزه درمان در ایام برگزاری طرح خدمات نوروزی گفت: داروخانه های هلال احمر استان در گرگان و گنبدکاووس از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ماه داروهای مورد نیاز ۲۴۰۰ مراجعه کننده را تامین کرده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: داروخانه هلال احمر به دلیل تامین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای. پرونده ای و داروهای تک نسخه ای که اکثرا تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: تامین داروهای بیماران خاص، بیماران شیمی درمانی و ام اس جزو اصلی ترین داروهای داروخانه های هلال احمر استان است. ضمن اینکه پیش از تعطیلات اطلاع رسانی لازم به بیماران شده تا داروهای مورد نیاز را به اندازه کافی دریافت کنند.

دکتر استیری در بخش توانبخشی با اشاره به فعالیت ۸ مرکز در ایام نوروز گفت: از آغاز طرح نوروزی تا ۷ فروردین ۷۱۵ نفر به این مراکز مراجعه کرده و درمان آنها پیگیری شده است.

وی در خصوص معاينات پیش از اعزام زائران حج تمتع تصریح کرد: تا کنون معاینات ۳ هزار و ۲۳۷ زائر در ۱۰ مرکز معاینه با همکاری ۹ پزشک انجام شده است و ۳۹ کاروان حج در این زمینه با هلال‌احمر همکاری کرده اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر