c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-03-21_13-33-37.jpg


ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز روند معاینات پزشکی پیش از اعزام ۵ هزار زائر حج تمتع در استان گلستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به آغاز معاینات حجاج بیت الله الحرام گفت: با اعلام مرکز پزشکی حج هلال احمر و هماهنگی با اداره کل حج و زیارت استان گلستان، معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج آغاز شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: پس از انجام معاینات حجاج در هلال احمر  سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشند، رویه تایید سلامت آن‌ها تکمیل و ثبت نام آن‌ها در کاروان‌ها کامل می‌شود.
وی با اشاره به همکاری پزشکان در معاینات حجاج با هلال احمر افزود: استان گلستان ۵ هزار متقاضی حج تمتع دارد که از روزهای گذشته روند آن آغاز و به مرور با مراجعه حجاج به ۱۰ شهرستان استان انجام خواهد شد. تا یکم فروردین یک هزار و ۶۱ نفر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته اند.
غریب آبادی در ادامه گفت: زائرانی که سلامت آنها تایید شده اما بیماری‌هایی نه چندان دشوار از قبیل بیماری خفیف قلبی، ریوی، دیابت و فشار خون دارند، به توصیه پزشکان معاین توجه کنند و در طول سفر حج داروهای خود را به میزان کافی به همراه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر