c_300_250_16777215_10_images_947_photo1710394961.jpeg

 

ترکمن سسی – عبدالرضا نظری - نویسنده و پژوهشگر ترکمن صحرا با تاکید بر اینکه علاقه و پشتکار برای موفقیت هر کاری لازم است، افزود: اگر علاقه به هر شکل ممکن نباشد نمی توان به موفقیت دست یافت.


موسی جرجانی ، همچنین از پژوهش و تدوین کتابی با موضوع فرهنگی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، موسی جرجانی نویسنده و پژوهشگر ترکمن صحرا که با همراهی خانم یوسفی پور مسئول مطالعات پایداری حوزه هنری استان گلستان به روستای آزاد تپه بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول سفر کرده بودند، طی گفتگویی گفت: در طول فعالیت چندین دهه خود توانستم قریب به 70 عنوان کتاب با موضوعات مختلف را تدوین، چاپ و در اختیار علاقمندان قرار بدهم.
این محقق و نویسنده گلستانی در ادامه افزود: در ترکمن صحرای یمان قابلیت های زیادی وجود دارد که این قابلیت ها باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و برای مسئولان معرفی شوند.
موسی جرجانی با اشاره به برکات و ثمرات انقلاب گفت: قبل از انقلاب مردم ترکمن صحرا از امکانات اولیه مانند مراکز آموزشی، بهداشتی جاده های ارتباطی، آب، برق، گاز و مخابرات و خصوصا مدارس و مراکز دانشگاهی محروم بودند اما با پیروزی انقلاب و به برکت نظام اسلامی این امکانات به سرعت در نقاط مختلف ترکمن صحرا فراهم گردید.
وی با تاکید بر نقش موثر رسانه و خبرنگاران، گفت: فعالان رسانه ای تلاش کنند تا سوژه ها و افراد توانمند و موفق را شناسایی و در قالب تهیه گزارش، مصاحبه یا متن خبری برای اطلاع رسانی عام و خاص بیشتر کوشش کنند.

لازم به ذکر است، بعد از ظهر روز سه شنبه 22 اسفند ماه 1402، گروه تحقیق و پژوهشی متشکل از استاد موسی جرجانی محقق، نویسنده و پژوهشگر ترکمن صحرا، خانم دکتر یوسفی پور مسئول مطالعات پایداری حوزه هنری استان گلستان، رستم جرجانی خبرنگار و فعال رسانه ای و خبرنگار عبدالرضا نظری از شهرستان علی آباد در روستای آزاد تپه حضور یافتند.
همچنین در حاشیه این سفر، استاد موسی جرجانی و تیم پژوهشی با حضور در منزل عبدالرضا نظری، از نزدیک با روند کاری و رسانه ای این خبرنگار فعال شهرستان آشنا شدند.
گفتنی است، خبرنگار عبدالرضا نظری یکی از شاگردان استاد موسی جرجانی می باشد که فعالیت های رسانه ای خود را از سال 1385 با نشریه اقتصاد گلستان آغاز کرده و تا به امروز این همکاری رسانه ای ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر