c_300_250_16777215_10_images_947_23202.jpeg

 

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش تلاش ها برای تنگ تر کردن عرصه بر کارچاق کن ها و شاهدان حرفه ای در محیط حوزه های قضایی استان خبر داد.

 

حیدر آسیابی در جلسه رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری های سراسر استان گفت: در برخورد با افرادی که با کارچاق کنی ، ادعای نفوذ و مواردی از این دست ، وجهه دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند، هیچ اغماضی در کار نیست و با شدت برخورد می کنیم.

آسیابی از اجرای یکسری اقدامات ابتکاری حفاظتی و اطلاعاتی در استان خبر داد که انجام آن کار رصد ، شناسایی و برخورد با این متخلفان را سریع تر و راحت تر می کند.

وی با اشاره به رتبه برتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در دستگیری کارچاق کن ها ، وکلا و کارشناسان متخلف گفت: اقدام یک کارچاق کن و وکیل متخلف به پای دستگاه قضایی نوشته می شود و اگر به موقع دستگیر نشوند و اطلاع رسانی صورت نگیرد ممکن است به اعتماد عمومی درباره دستگاه قضایی آسیب بزند.

وی با بیان این که در بخش درون دستگاهی ، گام اول ما صیانت و حفاظت از همکاران قضایی و اداری است افزود: با رصد و پایش، هشدارهای لازم به موقع به کارکنان داده می شود تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

دادستان مرکز استان گلستان هم در این جلسه گفت: به همت همکاران ما در حفاظت و اطلاعات استان، در برخورد با کارچاق کن ها و شهود حرفه ای خوب عمل شده است و مجموعه این اقدامات نقش مهمی در سلامت دستگاه قضا دارد.

محمود اسپانلو با اشاره به شکل گیری ارتباط مستمر و هماهنگ دادستانها با حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری در استان گفت: همین امر کار ما را در شناسایی متخلفان ، کارچاق کن ها و شاهدان حرفه ای که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند ، راحت تر کرده است.

مهدی رزاقی نژاد رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان گلستان هم در این جلسه گفت: امسال با تلاش های شبانه روزی همکاران ما، بیش از 90 کارچاق کن ، وکیل و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شدند .

ی افزود: یکی از اقدامات بزرگ و اثرگذار در تحقق عدالت قضایی ، شناسایی 7 شبکه از شاهدان حرفه ای بود که در ازای دریافت پول، شهادت دروغ می دادند .

در جلسه امروز از 10 نفر از رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان که اقدامات موثری در شناسایی کارچاق کن ها و اقدامات صیانتی داشتند، تقدیر شد .

نویسنده : روابط عمومی

 

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 صادق 1402-12-20 14:19
هرچه بیشتر حلقه قانون بر این این شیادان تنگ تر شود آرامش مردم بیشتر خواهد بود. به امید روزی که حتی یک شاهد دروغین نیز در جامعه ما نتواند فرصت سوء استفاده پیدا کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر