c_300_250_16777215_10_images_22601.jpg

ترکمن سسی - نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای خزر با عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه، به ایستگاه پایانی رسید و پس از داوری آثار از سوی داوران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.


آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر ، یکشنبه شب، ۱۴ آبان ماه همزمان با روز مازندران، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
«وحید حاج سعیدی» روزنامه نگار گلستانی و ستون نویس این رسانه نیز در بخش سر مقاله و یادداشت با اثر «خزر شهردار مستقل می خواهد» حائز رتبه نخست شد.
۸۹ فعال رسانه‌ای از  استان های گیلان، مازندران و گلستان با ارسال ۳۵۱ اثر در این جشنواره که بزرگترین رویداد رسانه‌های استان‌های شمالی کشور است شرکت کردند که 330 اثر در بخش اصلی و 21 اثر مربوط به بخش ویژه بود.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-06_17-49-00_3.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر