c_300_250_16777215_10_images_22431.jpg


ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق راز و جرگلان گفت: فاصله انداختن مسلمانان از سنت و احادیث رسول اکرم (ص)؛ مهمترین هدف مستکبرین است.


غفور آخوند یزدانی افزود: امروز در شرایطی هستیم که همه دنیای کفر به خصوص آمریکا و یهودیان با همدیگر متحد شده اند تا اسلام و پیامبر(ص) را براندازی کنند.
امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق راز و جرگلان  ادامه داد: بزرگترین هدف دشمنان گسترش کفر و خشن نشان دادن اسلام و فاصله انداختن جوانان و مسلمانان از سنت و احادیث رسول اکرم (ص) می باشد و تنها جبهه ای که در مقابل دشمن ایستاده و با تمام قدرت با آنها می جنگد و از حقوق مسلمین و اسلام و پیغمبر اسلام دفاع می نماید، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گفته وی پيامبر اسلام در طول دوران زندگي پربركت با سختيهاي زيادي روبرو شدند به گونه اي كه هنگام تولد پدر بزرگوارشان و بعد از دوران كوتاهي مادر و پدر بزرگ گراميشان را از دست دادند. نبي مكرم اسلام با وجود همه اين سختي ها از سوي خدا به پيامبري مبعوث گرديدند و دين مبين اسلام را در جهان گسترش دادند.
حضرت محمد (ص) آخرين پيامبر الهى در ۱۲ ربيع الاول از پدرى به نام عبدالله بن عبدالمطلب و مادرى به نام آمنه بنت وهب ديده به جهان گشود و با انوار رخسار و جمال منورش، جهان تيره و تاريك به ويژه عربستان را روشن گردانيد.
پدر ايشان عبدالله بن عبدالمطلب، پيش از تولد فرزند گراميشان در حالى كه همسرش آمنه به چنين فرزندى حامله بود به همراه ساير بازرگانان قريش جهت سفر تجارى عازم شام گرديد و در بازگشت از شام در يثرب(مدينه منوره) بيمار شد و در همان جا درگذشت و توفيق ديدار نوزاد خويش را نيافت.
وفات عبدالله دو ماه و به روايتى هفت ماه پيش از تولد فرزندش حضرت محمد(ص) بود. اما آمنه مادر گرامى رسول خدا(ص) كه به تقوا، عفت و پاكيزگى در ميان بانوان قريش معروف بود، پس از تولد نور ديده اش حضرت محمد(ص) چندان در اين دنياى فانى زندگى نكرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر