c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-30_16-38-09.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس گفت: امسال از لحاظ اسمی و بومی بودن شهرداری گنبد تیم والیبال خوبی آماده کرده و امیدواریم با این بازیکنان در پلی آف و در جمع ۸ تیم برتر لیگ باشیم.


جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد:
با مصوبه شورای شهر امسال امتیاز لیگ برتر را تهیه کردیم و علیرغم قول های داده شده، شهرداری گنبد به تنهایی اقساط هزینه این امتیاز را می پردازد.

وی افزود: ثبت قرارداد بازیکنان در حال انجام و قانونی شدن است.

واحدی ادامه داد: تمرینات تیم از اوایل شهریور در سالن دانشگاه گنبدکاووس آغاز شد و فقط تا بیستم شهریور می توانیم در سالن دانشگاه گنبد تمرین بکنیم.

وی بیان کرد: تلاش ها برای انجام کف پوش سالن المپیک در حال انجام است ولی تا بیستم شهریور آماده نمی شود ولی به مسابقات می رسد.

وی با گلایه از نداشتن یک سالن خوب گفت: در حال حاضر به دلیل اصطکاک زیاد کف سالن المپیک احتمال آسیب دیدگی بازیکنان هست و بازیکنان تیم ارزشی هستند و مراقب هستیم تا مصدوم نشوند.

واحدی اعلام کرد: مطابق قرارداد تحویل سالن المپیک به شهرداری انجام شده و تعمیرات سالن در حال انجام است تا رفاه تیم و میهمانان و تماشاگران تامین شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد گفت: تیم در تمام پست ها کامل بسته شده به جز پست سرعتی که در حال حاضر سه بازیکن سرعتی داریم  و  برای نفر چهارم در حال مذاکره هستیم.

واحدی با اشاره به اینکه با تمام جوانان و نوجوانان ساله قرارداد می بندیم گفت: تیم شهرداری گنبد برای بازیکنان جوان از جمله بهبودنیا و یاسین کم فرصت بسیار خوبی است تا مسیر ترقی را از شهر خودشان شروع بکنند.

وی تاکید کرد: امسال بازیکنان جوان و باتجربه ای را در ترکیب تیم داریم و تیم خوبی بسته شده است.

واحدی اعتبار مصوب امسال تیم شهرداری را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هر بازی حدود ۵۰ میلیون تومان برای ما هزینه دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد خاطر نشان کرد: درآمد فروش بلیط بازی ها تماما صرف جوایز تماشاگران و بهسازی سالن می شود.

واحدی گفت: همیشه لازم نیست انتقادها به فضای مجازی کشیده شود و برای تیم حاشیه  ایجاد کند ما آماده شنیدن انتقادهای سازنده هستیم و از آن استفاده می کنیم یا منتقدین را مجاب خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال شرایط مالی شهرداری به خوبی پیش برود تا پرداخت های بازیکنان به موقع انجام شود و بازیکنان با انگیزه لازم بازی های خوبی ارائه کنند.

واحدی در پایان گفت: وقتی تیم شهر می برد یک غرور کلی به همه مردم شهر است و انتظار داریم تمام مسولان شهر و استان از تیم حمایت بکنند.

گفتگو از: رحمان رحیمی سعید

دیدگاه‌ها  

+1 #1 میرزاعلی 1402-06-08 20:19
سلام جمال جان ، خسته نباشی
نقل قول کردن
+1 #2 عطالر 1402-06-08 20:22
امسال حضور اسطوره والیبال صحرا فرهاد خان و چندین بازیکن بومی پرارزش در تیم شهرمان، جذابیت های سالن المپیک را برای عاشقان والیبال دوچندان خواهد کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر