c_300_250_16777215_10_images_12213.jpg

 

 

ترکمن سسی – ساعاتی قبل دو حادثه واژگونی خودرو در گلستان هفت نفر را راهی بیمارستان کرد. امداد گران جمعیت هلال احمر گلستان بلافاصله برای امدادرسانی به محل این دو حادثه عازم شدند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: عصر امروز دوشنبه ۱۵ خرداد، ۲ خودروی سواری در دو محور گلستان واژگون شد و امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی به این دو حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حادثه اول یک دستگاه رنو ساندرو در جاده رامیان به شاهرود محدوده روستای سیدکلاته واژگون و ۳ نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند. امدادگران پایگاه شش آب به محل حادثه اعزام و یکی از مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند‌.
وی ادامه داد: در حادثه دوم یک دستگاه پژو پارس در جاده کردکوی به گرگان حوالی پایگاه امدادونجات النگ واژگون و در پی آن ۴ نفر مصدوم شدند.
غریب آبادی خاطر نشان کرد: دو تیم از امدادگران پایگاه با گزارش نیروهای مردمی‌به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه ۳ نفر از مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی انتقال دادند.
وی توضیح داد: در حادثه رامیان دو مصدوم و در حادثه کردکوی یک مصدوم توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

c_300_250_16777215_10_images_2023060519452916582176435.png

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر