c_300_250_16777215_10_images_12071.jpg

 



ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: مدرسه یکی از بخش‌های مهم زنجیره تعلیم و تربیت و آموزش در جامعه است و هرچه به این بخش توجه شود جامعه پویا‌تر و موفق‌تری خواهیم داشت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در دیدار مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام آمادگی برای اجرای دوره‌های بازآموزی اولیا و مربیان و اجرای طرح پایلوت مدرسه اولیا اظهار کرد: ما یکی از استان‌های پیشرو در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری‌های جدید هستیم.
زنگانه خاطرنشان کرد: معتقدیم گلستان می‌تواند پایلوت طرح‌های نظام تعلیم و تربیت باشد.
وی اضافه کرد: مدرسه یکی از بخش‌های مهم زنجیره تعلیم و تربیت و آموزش در جامعه است و هرچه به این بخش توجه شود جامعه پویا‌تر و موفق‌تری خواهیم داشت.
زنگانه تصریح کرد: مباحث فرهنگی در آموزش و پرورش رکن مهم تربیتی است.
استاندار گلستان اضافه کرد: در آموزش و پرورش توجه به دانش‌آموز، معلم و والدین زنجیره موفقیت است.
دکتر شهلا باقری مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس ظرفیت ارزشمند و بزرگی است.
وی ادامه داد: بدون شک توجه به انجمن اولیا و مربیان، توجه به آینده فرزندان و آینده تعلیم و تربیت در کشور است.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: باید انجمن‌های اولیا و مربیان ارتقاء یابد تا بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت پیوند خانواده و مدرسه برسیم.
باقری گفت: عامل مهم پیوند بین خانواده و مدرسه مدیر مدرسه است و هرچه مدیران در این بخش توانمندتر باشند بیشترین مشارکت بین خانواده و مدرسه را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: خانواده برای کمک کردن به مدرسه نیازمند توانمندسازی است و هرچه خانواده از نظر علمی، آموزشی، معنوی و آگاهی توانمندتر شود، بهتر و بیشتر می‌تواند به مدرسه در زمینه‌های مختلف کمک کند.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما پیشنهاد داریم استان گلستان پایلوت اجرای مدرسه اولیا شود و بتوانیم این طرح ملی را از استان گلستان آغاز کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر