c_300_250_16777215_10_images_11934.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: شامگاه جمعه بر اثر دو تصادف در گلستان ۱۱ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : شامگاه جمعه ۲۹ اردیبهشت، در پی دو تصادف در گلستان که از سوی اورژانس ۱۱۵ گزارش شد، ۱۱ نفر مصدوم شدند و ۱ نفر جان خود را از دست داد‌. امدادگران پایگاه امدادونجات ایمر برای امدادرسانی به این دو ماموریت اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در تصادف اول که یک دستگاه سمند در جاده گنبدکاووس به آق قلا حوالی روستای تاقان پای پتکه واژگون شد و در پی آن ۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
وی خاطر نشان کرد: امدادگران فرد جان باخته که یک زن ۷۰ ساله بود را پس از رهاسازی تحویل عوامل مربوطه دادند و مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.
غریب آبادی ادامه داد: در تصادف دوم ۲ دستگاه پراید با یک دستگاه کامیونت خاور در جاده آق قلا به گنبدکاووس، بعد از روستای ایمر تصادف و بر اثر آن ۹ نفر مصدوم شدند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ، امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه یکی از مصدومان که مرد ۳۵ ساله بود را به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند. سایر مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر