c_300_250_16777215_10_images_11960.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است که نیروهای پای کار هلال احمر در نوروز 1402 به ارتقای 25 درصد ماندگاری مسافر در استان کمک کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر یکشنبه در آیین تجلیل از خدمات فعالان طرح نوروزی و هفته هلال احمر گلستان از فعالیت‌های دلسوزانه، داوطلبانه و ایثارگرانه آن ها قدردانی کرد و گفت: هفته هلال احمر امسال به نشان امید نامگذاری شده و امروز جامعه ما نیازمند امید است.
وی ادامه داد: افتخاراتی که در استان در یکسال گذشته در مجموعه هلال احمر رقم خورده باعث شده رتبه هلال احمر استان در کشور اول شود و هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کار شما اعضای هلال احمر مقدس و با ارزش است و اینکه در مدت کوتاهی موفقیت‌های بزرگ یکی پس از دیگری رقم خورده مایه افتخار و مباهات استان است و اکنون هلال احمر در مسابقه خدمت به عنوان مجموعه ای منسجم یک الگو برای سایر دستگاه ها به شمار می رود.

زنگانه گفت: هلال احمر همیشه پای کار بوده و نمونه بارز آن در نوروز امسال بود که حضور نیروهای هلال احمر در جاده ها و مراکز تفریحی باعث شد ماندگاری مسافر در استان رشد ۲۵ درصدی داشته باشد.

استاندار گلستان تصریح کرد: به تمامی دستگاه ها تاکید می کنم به حوزه مولدسازی و درآمد زایی ورود پیدا کنند، جمعیت هلال احمر گلستان با راه اندازی مجدد تولیدات کارخانه روغن زیتون بندرگز سرآمد اقدامات مولد سازی در استان شده است.

گفتنی در پایان مراسم خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر گلستان از حمایت ها و رهنمودهای استاندار گلستان در به سرانجام رساندن برنامه ها و پروژه های هلال احمر استان قدردانی کردند.

c_300_250_16777215_10_images_11961.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر