c_300_250_16777215_10_images_11870.jpg

 

 

ترکمن سسی - بر اساس ارزیابی ها و رتبه بندی ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر کشور، استان گلستان در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ موفق شد رتبه اول را میان استان های کشور کسب کند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قاسم غریب آبادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر و با قدردانی از زحمات کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان استان که عامل اصلی کسب این رتبه هستند افزود: کسب این رتبه ظهر جمعه از سوی دکتر درویش پور معاون حقوقی و مجامع استان‌های جمعیت هلال احمر اعلام شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: در ایام نوروز و تعطیلات، امدادگران و نجاتگران استان از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، با تلاش شبانه روزی در پایگاه های امدادونجات و پست های موقت نوروزی هلال احمر استان با استقرار در جاده ها با بالاترین کیفیت به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند و در طول طرح به ۲۴۵ مورد حادثه امدادرسانی کردند.


 غریب آبادی بیان داشت: اعضای جوان هلال احمر استان در پست های ثابت و سیار، خدمات بشردوستانه ارائه کردند و با خدمات بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی در افزایش ۲۰ درصدی ماندگاری مسافر در استان کمک شایانی کردند و در مدت طرح خدمات نوروزی به بیش از ۳۶ هزار مسافر خدمات دادند.


 وی تصریح کرد: در ایام نوروز معاینات پیش از اعزام ۱۵۷۶ زائر حج تمتع انجام شد. در این مدت بیش از ۴ هزار نفر به داروخانه های هلال احمر و ۳۱۸ نفر به مراکز توانبخشی استان مراجعه کردند.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: جوانان و داوطلبان عضو هلال احمر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با کمک خیرین، ۱۲ هزار بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت در بین خانواده های کم برخوردار توزیع کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر