c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-05-03_23-19-07.jpg

 


ترکمن سسی - قاسم غریب آبادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: امروز جمعیت هلال احمر گلستان یک سازمان قوی، عملگرا ، فعال و پیگیر شناخته می شود و جایگاهش تثبیت شده است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قاسم غریب آبادی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: براساس تاکیدات رهبری امیدآفرینی در میان مردم همواره باید مورد توجه مسئولین و رسانه ها قرار بگیرد و تلاش بکنیم حس امید به آینده را به جامعه ترزیق کنیم تا اتفاقات خوبی برای کشور و مردم رقم بخورد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در بخشی از صحبت های خود با اعلام اینکه از جدیدترین افتخارات جمعیت هلال احمر کشور دریافت نشان فداکاری از ترکیه در زلزله آن کشور است گفت: به باور من لازمه اساسی مدیریت این است که مدیر ابتدا جایگاه سازمان خود را تثبیت کند. هرقدر سازمانی جایگاه خود را تثبیت کند و مدیران بالادستی آن را فعال بشناسند توجه بیشتری به آن‌می شود.

وی گفت: ارتباط با مدیران بالادستی و قانع کردن مدیران ارشد که سازمان ما کارهای خوبی انجام داده است، در توجه و تصمیم گیری آنها برای سازمان و رشد و تثبیت آن کمک می کند.

غریب آبادی بیان کرد: با ارتباطات و تعاملات خوبی که با مدیران ارشد استانی و مدیران ارشد سازمان داریم ظرفیت های خوبی ایجاد کردیم و در جهت منافع استان و دریافت امکانات توسعه سازمانی حرکت می ‌کنیم، حتی یکی از مدیران بالادستی سازمان می گوید" گلستان هرچه لازم دارد بدهید".

وی یادآور شد: نگاه علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز به هلال احمر نگاه ویژه ای است. کارت عضویت هلال احمر را با احترام بالای سر می گیرد، چون هلال احمر در سخت ترین لحظات کنار مردم است و کارشان را نوعی عبادت می داند.

غریب آبادی همراهی و همکاری مجمع نمایندگان گلستان و آقاملایی عضو گلستانی شورای عالی هلال احمر با جمعیت هلال احمر استان را تحسین کرد و گفت: آنها واقعا ما را در پیگیری کارها کمک می کنند.

وی تصریح کرد: اکنون جمعیت هلال احمر گلستان در بحث خیرین، نهضت عضویت جوانان، طرح های نوروزی و ارزیابی مردمی و در بیشتر حوزه ها از استان های برتر در کشور است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تا قبل از تابستان ۱۴۰۱ تقریبا انبارهای ما خالی بود، اما با پیگیری میرحسین کولیوند اعتباری از دولت دریافت شد و آن زمان اقلام مورد نیاز را تهیه کردیم و اکنون ظرفیت انبارهای ما پر است.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-05-03_23-19-14.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر